تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




MyIrancell 0.10.10 – دانلود مای ایرانسل : برنامه مدیریت حساب ایرانسل من!

MyIrancell v0.10.10 – دانلود آپدیت اپ مدیریت حساب ایرانسل من مخصوص اندروید
نصب نسخه اصلی / رسمی / اوریجینال پکیج سوپر اپلیکیشن مای ایرانسل
نسخه وب ایرانسل من

شرکت ایرانسل دومین اپراتور تلفن همراه و اولین و بزرگ ترین اپراتور دیتای ایران می باشد که در زمینه ارائه خدمات شبکه های تلفن همراه، خدمات اینترنت پر سرعت و … از چند سال پیش تا کنون در حال فعالیت می باشد. خدمات متنوع این اپراتور باعث شده است که در مدت زمانی کوتاه میلیون ها کاربر را به سمت خود جلب کرده و موفقیت های چشم گیری را به دست آورد. همین گستردگی باعث شده است که این شرکت برای آسان تر نمودن فرآیند مدیریت حساب، یک برنامه فوق العاده را در اختیار کاربرانش قرار دهد. MyIrancell – مای ایرانسل (ایرانسل من) یک سوپر اپلیکیشن هوشمندانه از شرکت بزرگ ایرانسل (Irancell) مخصوص اندروید می باشد که به وسیله آن می توان به راحتی میزان مصرف اینترنت، هزینه های تماس و پیامک های خود را مدیریت کنید و به طور کلی برروی حساب کاریری تان نظارت داشته باشید. قابلیت های متنوع و گسترده ای در لیست امکانات این نرم افزار موجود است که یکی از برترینشان صفحه اصلی و یا همان داشبورد مای ایرانسل می باشد که اطلاعات مختلفی را نظیر مانده شارژ، مانده بسته اینترنت و … را به نمایش می گذارد. برای فعال سازی طرح های مورد نظر خود دیگر نیازی به استفاده از کد های ussd نیست و همه چیز تنها با چند لمس ساده صورت می پذیرد. اگر دارای یک سیمکارت ایرانسل برروی دستگاه تان هستید، بهتر است این اپلیکیشن را از دست ندهید و برای مطلع شدن از دیگر امکاناتش با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه MyIrancell – ایرانسل من اندروید :

نمایش اطلاعات حساب در محیطی جامع به صورت دقیق نمایش باقی مانده بسته های اینترنتی تمدید خودکار بسته های اینترنت در صورت به پایان رسیدن مدیریت حساب چندکاربره (فعال‌سازی، خرید بسته، افزودن و یا حذف کاربر) نمایش طرح تعرفه فعلی و امکان تغییر آن مشاهده امتیازات ایرانسلی و تبدیل آن ها به خدمات ارائه شده توسط شرکت نمایش و فعال‌سازی طرح‌های تشویقی بر اساس نوع سرویس مشاهده تاریخچه 15 فعالیت اخیر صورت گرفته نمایش کد قفل گشای شخصی و یا در اصطلاح همان PUK اصطلاح مشخصات کاربردی هنگام ثبت نام ساخت و خرید بسته‌ های ترکیبی (بوم و بوم+) امکان خرید بسته های هدیه برای دوستان خود تعیین وقت مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل تماس با مرکز تماس ارجاع و پیگیری درخواست‌ها و بازبینی آنها

اپلیکیشن MyIrancell – مای ایرانسل با برخورداری از مجموعه امکاناتی متنوع در زمینه مدیریت آسان حساب های کاربری توانسته است با بیش از 5 میلیون دانلود فعال امتیاز 4.2 از 5.0 را توسط کاربران به دست آورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه منتشر شده آن را از وبسایت بزرگ و معتبر فارسروید دریافت نمایید ؛ این برنامه به درخواست شما معرفی شده است .

MyIrancell

تغییرات نسخه 0.10.10 ‏‏رفع خطاها و بهبود کارایی اپلیکیشن MyIrancell - ایرانسل من چیست؟

MyIrancell یک سوپر اپلیکیشن همه کاره از شرکت ایرانسل برای اندروید است که با آن می توانید به آسان ترین شکل ممکن حساب سیم کارت ایرانسلی تان را مدیریت کنید. امکان خرید آسان بسته های اینترنت و مکالمه سیم کارت های اعتباری و دائمی ؛ امکان پرداخت قبض ایرانسل دائمی ؛ در دسترس بودن محصولات متنوع ؛ اطلاع از میزان بسته ی اینترنت ؛ خرید و یا ارسال شارژ ؛ خرید یا فعالسازی آهنگ پیشواز و ... از جمله امکانات مای ایرانسل می باشد.

نصب مای ایرانسل آپدیت شده اندروید - از کجا؟

اپلیکیشن MyIrancell توسط شرکت ایرانسل در گوگل پلی عرضه شده است و فارسروید همیشه جدیدترین نسخه اصلی / رسمی / اوریجینال پکیج و امن آن را با لینک مستقیم برای دانلود عرضه می کند. شما به عنوان کاربر دارنده ی یک موبایل اندرویدی هر موقع که اراده کردید جدیدترین آپدیت / بروزرسانی این برنامه را نصب کنید کافیست به همین صفحه مراجعه و با یک لمس آپدیت ایرانسل من را دانلود و نصب کنید.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «MyIrancell 0.10.10 – دانلود مای ایرانسل : برنامه مدیریت حساب ایرانسل من!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..