تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل محافل تفسیر، قرائت و تبیین برای افزایش سطح کیفی نمایشگاه قرآن

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس درباره برپایی نمایشگاه قرآن اظهار کرد: نمایشگاه قرآن علاوه بر اینکه دل افراد عاشق قرآن را به سمت خود جذب می‌کند، یک بستری برای فرهنگ سازی در این حوزه است و همچنین از طرفی افراد مشتاق را با تازه‌های نشر و هم تالیفات آشنا می‌کند.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه قرآن موجب همدلی فعالان عرصه قرآن می‌شود، افزود: اینگونه نمایشگاه‌ها می‌تواند نسل جوان عاشق قرآن را جهت‌گیری‌های حرکت در حوزه فعالیت‌های قرآنی تبیین کند.

نماینده مردم محلات در مجلس خاطرنشان کرد: در شرایطی که کشور‌های غربی به قرآن توهین می‌کنند و منطق سست خود را که به جای گفتگو و استدلال صرفا از طریق هتاکی می‌خواهند اهداف خود را پیش ببرند، برپایی نمایشگاه قرآن می‌تواند نقش برجسته‌تری را ایفا کند.

سلیمی در پاسخ به این سوال که چه پیشنهادی برای افزایش سطح کیفی نمایشگاه قرآن و انس بیشتر مردم با قرآن دارید؟ گفت: باید از همه ظرفیت‌های این حوزه استفاده شود، اما الان فقط بخشی از ظرفیت‌های فعالیت‌های قرآنی در نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

وی به نمونه‌ای از ظرفیت‌های حوزه قرآن اشاره کرد و گفت: برای اجرای زنده قرائت قرآن از قاریان برجسته استفاده شود و از سوی دیگر تشکیل محافل تفسیر و قرائت و تبیین برای گروه‌های سنی مختلف با استفاده از فعالان قرآنی می‌تواند در افزایش سطح کیفی نمایشگاه قرآن موثر باشد.

نماینده مردم محلات در مجلس در پایان گفت: اگر نمایشگاه قرآن در برخی از مراکز استان‌هایی که ظرفیت برگزاری دارند، برپا شود طبیعتا هم باعث می‌شود مردم سایر استان‌ها نیز از وجود چنین برکاتی متنعم شوند و هم منجر به افزایش میزان مخاطبان و گسترش تبلیغات قرآنی می‌شود.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل محافل تفسیر، قرائت و تبیین برای افزایش سطح کیفی نمایشگاه قرآن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..