تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکان بیش از ۲۶۰ غرفه در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در مصلی امام خمینی (ره) محل برپایی سی امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از بخش عفاف و حجاب این نمایشگاه بازدید کرد.

اسماعیلی در حاشیه این بازدید برپایی بخش عفاف و حجاب را یکی از کاربردی‌ترین بخش‌های نمایشگاه برای هزاران نفر بازدیدکننده برشمرد و گفت: بخش عفاف و حجاب یکی از امتیازات نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برای اقشار علاقه‌مند به تهیه لباس‌های مناسب و عفیفانه محسوب می‌شود و بر همین اساس تسهیلات و امکانات مناسب برای این بخش مهم از سوی مسئولان نمایشگاه فراهم شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته استقبال بسیار خوبی از بخش عفاف و حجاب نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از سوی علاقه‌مندان و خانواده‌ها صورت گرفت، تصریح کرد: امسال نیز شبستان‌های مستقلی برای این بخش در سی امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم درنظرگرفته شده و بیش از ۲۶۰ غرفه در این بخش دایر شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اغلب غرفه داران بخش عفاف و حجاب شامل تولیدکنندگانی هستند که سال‌ها در حوزه عفاف و حجاب فعال بوده و تولیدات مناسبی را عرضه داشته اند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان گفت: دولت مردمی بنا دارد، دسترسی آسان اقشار مختلف مردم به البسه مناسب و عفیفانه مورد نیازشان را فراهم کند و در این مسیر برپایی چنین رویداد‌هایی در سهم خود می‌تواند تاثیرگذار باشد. یادآور می‌شود؛ سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ فروردین در محل مصلای امام خمینی (ره) آغاز به کار کرده و تا ۲۶ فروردین‌ماه پذیرای علاقه‌مندان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکان بیش از ۲۶۰ غرفه در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..