تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Constellations Live Wallpaper 1.2.9 – لایو والپیپر صور فلکی مخصوص اندروید!

Constellations Live Wallpaper v1.2.9 – اپلیکیشن لایو والپیپر صور فلکی مخصوص اندروید
نسخه بدون تبلیغات و کامل برنامه به ارزش 1.49 دلار

آسمان شب جزو آن مواردی است که هیچ گاه از نگاه کردن به آن خسته نمی شوید! حتی می توان گفت که افراد بسیاری طول مدت روز را صبر می کنند تا شب شود و به جست و جو در آسمان شب برای یافتن ستارگان و مشاهده آن ها بپردازند. به هر حال ما هیچ گاه از دیدن آسمان خسته نمی شویم! یکی از چیز هایی که آسمان شب را خاص تر می کند، صور فلکی موجود می باشد. صورت های فلکی که ریشه در گذشته دارند و بار ها و بار ها نام آن ها در افسانه ها آمده است و همچنان در بسیاری از موارد، علی الخصوص مسیریابی کاربردی هستند. به همین منظور یک توسعه دهنده خلاق با تکیه بر عدم تکراری شدن آسمان شب اقدام به معرفی یک استارت اپ نموده است. Constellations Live Wallpaper عنوان اپلیکیشن لایو والپیپر صور فلکی برای اندروید می باشد که توسط Screensavers Store توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. با نصب این استارت اپ شما به یک تصویر زمینه زنده آسمان شب دسترسی خواهید داشت که نه تنها جذابیت صفحه نمایش گوشی اندرویدی شما را افزایش می دهد، بلکه هیچ گاه از نگاه کردن به آن خسته نمی شوید. شما در این لایو والپیپر می توانید انواع صورت های فلکی را مشاهده کنید و در گوشی هوشمند خود به دنبال زیبا ترین آن ها باشید! یکی از مهم ترین نکات موجود که بدون شک شما را نیز شگفت زده می کند؛ توانایی شخصی سازی این لایو والپپیر می باشد. اگر دقت کرده باشید بسیاری از تصاویر زمینه زنده ای که در مارکت اندروید معرفی شده است، هیچ گاه قابل شخصی سازی نبوده و نیستند! با این حال شما در برنامه Constellations Live Wallpaper می توانید عناصر نمایش داده شده را به سادگی هر چه تمام تر شخصی سازی کنید. در میان از عناصر و المان ها می توان به تعداد ستاره ها و صور فلکی، رنگ ستاره ها و پس زمینه آن ها، اندازه و تعداد جرقه ها و … اشاره نمود. از دیگر ویژگی های موجود که در دیگر لایو والپیپر های موجود دیده نمی شود، بهینه سازی نرم افزار فوق برای تبلت ها و تلویزیون های هوشمند می باشد که در نوع خودش بی نظیر است!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Constellations Live Wallpaper اندروید:

انتخاب تعداد ستاره های نمایش داده شده با توجه به سلیقه خود امکان ایجاد تغییرات در رنگ ستاره ها و پس زمینه آن ها تنظیم سرعت حرکت و چرخش دوربین ایجاد تغییرات در طول و ضخامت خطوط نمایش داده شده استفاده از لایو والپیپر به عنوان اسکرین سیور بهینه شده برای انواع تبلت و تلویزیون های هوشمند اندرویدی

اپلیکیشن Constellations Live Wallpaper با بهره مندی از امکانات و شبیه سازی آسمان شب در تصویر زمینه گوشی اندرویدی شما عزیزان به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 1.49 دلاری منتشر شده و امتیاز 4.5 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغات آن را از وب سایت محبوب فارسروید دریافت کنید.

Constellations Live Wallpaper

تغییرات نسخه 1.2.9 تغییراتی در دسترس نیست!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Constellations Live Wallpaper 1.2.9 – لایو والپیپر صور فلکی مخصوص اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..