تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزه اولی‌ها میهمان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شدند

بخش دهه هشتادی‌های سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در هشتمین شب خود میزبان روزه‌اولی‌ها شد. این بخش که از اولین روز نمایشگاه توجه نوجوانان حاضر در نمایشگاه قرآن را به خود جلب کرده، هر شب برنامه‌ای ویژه برای نوجوانان دهه هشتادی تدارک می‌بیند.

مراسم جشن تکلیف «روزه اولی‌ها» در هشتمین شب نمایشگاه قرآن میزبان ۷۰ تا از دانش‌آموزان مدرسه دخترانه «اندیشه سبز» بود. دختران کلاس سومی که همگی با لباس فرم مدرسه خود در بخش دهه هشتادی‌ها حاضر شده بودند، پس از صرف افطار، به نمازخانه رفته و اولین نماز نمایشگاه قرآنی خود به جا آوردند.

پس از نماز مقابل استیج بخش دهه هشتادی‌ها برگشتند تا حجت‌الاسلام امیر سلطانی با شیرین زبانی و خوش صحبتی مخصوص کودکان، مفاهیم دینی نظیر شکرگذاری و تشخیص نعمت‌های خدا را به آن‌ها آموزش دهد. سلطانی همان‌طور که مفهوم جشن تکلیف را با زبانی کودکانه به آن‌ها آموزش می‌داد، با شیرین زبانی و مزاح‌های کودکانه مانع از خستگی دانش‌آموزان در مراسم می‌شد.

در پایان، بخش دهه هشتادی‌ها با اهدای بسته هدیه شامل تکه فرشی از حرم حضرت عباس (ع)، شیشه‌ای کوچک از خاک کربلا و روسری کودکانه به دختران روزه اولی ذوق و حیرت آن‌ها را برانگیخت.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین با شعار «میخوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزه اولی‌ها میهمان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..