تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود DirectChat Pro (ChatHeads) 1.8.8 – پاسخ سریع به پیام ها اندروید

DirectChat Pro (ChatHeads) v1.8.8 – اپلیکیشن پاسخ سریع به پیام های دریافتی اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 1.99 دلار تقدیم شما عزیزان

در میان کاربران دستگاه های اندرویدی افراد بسیاری هستند که به صورت همزمان از چندین مسنجر استفاده و پیام های بسیاری را با دوستان خود رد و بدل می کنند؛ یکی از مشکلاتی که این افراد با آن رو به رو هستند سرعت پایین در پاسخ دادن به پیام هاست، زیرا باید به صورت مداوم برنامه های گوناگون را برای ارسال پاسخ های خود اجرا کرده و بار دیگر آن را برای ورود به برنامه جدید ببندند. DirectChat Pro (ChatHeads) عنوان ابزاری مناسب برای ساخت میانبر و ارسال سریع پیام به دوستانتان در مسنجر های مختلف می باشد که توسط گروه Unique Gem Visions برای اندروید منتشر شده است. توسط این برنامه خواهید توانست با ایجاد میانبر هایی به مسنجر های خود، در بالای صفحه نمایش اسمارت فون، به راحتی به تمامی پیام های دریافتی پاسخ داده و در زمان خود صرفه جویی کنید. یکی از بزرگترین مزیت های دایرکت چت، پاسخ به پیام ها بدون اجرای پیام رسان ها می باشد که سرعت ارتباط با دوستانتان را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. برنامه فوق از تمامی برنامه ها پشتیبانی کرده و پس از فعال سازی برنامه تمامی میانبر های گفت و گو های اخیر در نوار بالایی دیوایس نمایش داده خواهند شد. علاوه بر این میزان شفافیت میانبر های ایجاد شده به دست کاربر بوده و اجازه دارد که آن را به دلخواه خود تنظیم کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه DirectChat Pro اندروید :

پشتیبانی از پاسخ سریع در تمامی برنامه ها ایجاد میانبر های گفت و گو به محض اجرا و فعال سازی برنامه قابلیت DND برای متوقف سازی موقت و کوتاه برنامه ایجاد لیست سیاه برای مسدود سازی برنامه های دلخواه مسدود سازی ساخت میانبر برای برخی از کاربران مورد نظر شما دسترسی به پیش نمایشی از پیام های دریافت شده تنظیم میزان شفافیت پنجره ارسال پیام و میانبر های ایجاد شده پشتیبانی از برخی مسنجر ها به صورت پیش فرض

برنامه بی نظیر DirectChat Pro با ایجاد بستری فوق العاده برای ارسال سریع پاسخ به پیام ها و هم چنین صرفه جویی در وقت توانسته است با قیمت 1.99 دلاری خود امتیاز 3.8 از 5.0 را دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه این اپلیکیشن پر کاربرد را بدون محدودیت سرعت و به صورت اختصاصی از سایت فارسروید دریافت نمایید.

DirectChat Pro (ChatHeads)

تغییرات نسخه 1.8.8 Bug Fixes and maintenance

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود DirectChat Pro (ChatHeads) 1.8.8 – پاسخ سریع به پیام ها اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..