تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی روحیه‌بخش شیاطین سرخ در تئاتر رویا‌ها

تیم فوتبال منچستریونایتد توانست با دو گل اورتون را شکست دهد.

آفتاب‌‌نیوز :

در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان اورتون پایین جدولی بود و در دیداری آسان موفق شد با نتیجه دو بر صفر تافی‌ها را شکست داده و موقتا به رده سوم صعود کند.

در نیمه نخست این دیدار، جردن پیکفورد نمایش خیره‌کننده‌ای داشت اما در نهایت در دقیقه ۳۶ مغلوب اسکات مک‌تامینی شد. هافبک اسکاتلندی منچستر گل نخست تیمش را به ثمر رساند. در نیمه دوم، روی اشتباه کولمن، کاپیتان اورتون، توپ در پشت مدافعان این تیم به مارکوس رشفورد رسید و او مارسیال را صاحب توپ کرد و این بازیکن به آسانی دروازه پیکفورد را باز کرد تا شاگردان تن‌هاخ برنده این میدان باشند.

در جدول منچستر با این پیروزی، موقتا با ۵۶ امتیاز به رده سوم صعود کرد و اورتون نیز با ۲۷ امتیاز در رده شانزدهم باقی ماند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی روحیه‌بخش شیاطین سرخ در تئاتر رویا‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..