تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیران تاسیسات گردشگری قم در قبال مسئله حجاب و عفاف مسئول هستند

۱۰:۴۲ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۲

۸۴۰۸۲۴۸

۱۰:۴۲ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۲

۸۴۰۸۲۴۸

دانلود PDF

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم :

دانلود PDF

به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی در جلسه‌ای که با روسای انجمن‌های گردشگری قم برگزار شد ضمن قدردانی از مجتمع‌هایی که در ایام نوروز عملکرد خوبی در حوزه عفاف و حجاب داشتند، گفت: شهر قم شهری مذهبی است، این شهر به نام حضرت فاطمه معصومه (س) مزین شده از این رو ایجاب میکند به مسئله عفاف و حجاب نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم در ادامه با تاکید بر اینکه همه مدیران تاسیسات گردشگری در قبال مسئله حجاب و عفاف مسئول هستند، افزود: در حوزه عفاف و حجاب باید با حساسیت ویژه نگاه کنیم و  روسای انجمن‌ها باید اهتمام جدی‌تری نسبت به مقوله حجاب و عفاف داشته باشند.

او تاکید کرد: مجتمع‌های گردشگری و واحدهای پذیرایی و واحدهای اقامتی اعم از هتل‌ها و مهمانپذیرها باید نسبت به حجاب کارمندان و همینطور حجاب مسافران اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم ادامه داد: در برخورد با گردشگران کم حجاب ضرورت امر به معروف و نهی از منکر ایجاب می‌کند که با احترام برخورد کنیم.

ارجمندی در پایان با بیان اینکه گردشگری با حجاب منافات ندارد و با عفاف سازگار است تصریح کرد: حجاب هم مسئله شرعی است و هم مسئله قانون جمهوری اسلامی است. خلاف قانون رفتار کردن، بزه کاری محسوب می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیران تاسیسات گردشگری قم در قبال مسئله حجاب و عفاف مسئول هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..