تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Calculator – Floating Widget 2.3.6 – ماشین حساب ساده و شیک اندروید!

[Calculator – Floating Widget v2.3.6 [Pro – اپلیکیشن ماشین حساب ساده و شیک اندروید
نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 2.99 دلار تقدیم شما

بسیاری از دانش آموزان و یا دانش جویان رشته های مهندسی برای صرفه جویی در زمان از ماشین حساب استفاده می کنند؛ این ابزار با داشتن یک کد نویسی هوشمند پاسخ تمامی سوالات را سریعا محاسبه می کنند و در اختیار ما قرار می دهند. بر خلاف چند سال گذشته، امروزه بسیاری از ماشین حساب ها را می توان در قالب اپ های هوشمند مشاهده کرد که دسترسی به آن ها بسیار ساده است. Calculator – Floating Widget PRO عنوان یک ماشین حساب ساده و شیک اندروید می باشد که توسط woodsmall inc توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با فراهم سازی یک محیط ساده کمک می کند تا بتوانید محاسبات خود را با دقتی بسیار بالا انجام دهید و پاسخ هایی منطقی را دریافت کنید. یکی از جالب توجه ترین قابلیت های موجود در این استارت اپ توانایی تنظیم اولویت های محاسباتی می باشد که باعث تغییر در پاسخ ها خواهد شد. تمامی محاسبات صورت گرفته شده توسط این نرم افزار در حافظه اسمارت فون ثبت می شود و در هر زمانی قابل دسترسی می باشد که کمک می کند تا برای دفعه های بعدی در زمان خود نیز صرفه جویی کنید. علاوه بر این، بر خلاف بسیاری از ماشین حساب ها، چندین تم متنوع در اختیار شما قرار دارد که متناسب با سلیقه خود قادر هستید آن ها را به آسانی تغییر دهید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Calculator – Floating Widget اندروید :

انجام محاسبات در محیطی ساده و جذاب پشتیبانی از انواع اعمال ریاضی امکان ورودی اعداد تا 12 رفم توانایی تغییر اولویت های محاسباتی ذخیره سازی تمامی محاسبات در تاریخچه برنامه امکان تغییر فونت و تم متناسب با سلیقه خود چندین ویجت مختلف و پر طرف دار امکان محسابه درصد و میزان بهره

اپلیکیشن Calculator – Floating Widget با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوعش توانسته است با پرداخت درون شبکه 2.99 دلاری خود امتیاز 4.3 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از وب سایت محبوب فارسروید دریافت نمایید. در نسخه ما قابلیت های پولی نیز در دسترس هستند.

تغییرات نسخه 2.3.6 - Ad changes - Change library - Bug fixes and performance improvements

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Calculator – Floating Widget 2.3.6 – ماشین حساب ساده و شیک اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..