تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس| فروش گوشت خرس‌های مزاحم به گردشگران!

نادیا زکالوند: کمبود منابع غذایی در جنگل‌ها باعث شده که خرس‌های سیاه آسیایی به شهری دورافتاده در ژاپن به‌طور مکرر حمله کنند. به گفته اهالی این شهر، این خرس‌ها بسیار خطرناک هستند و به همین دلیل شکارچیان با استفاده از تله یا تیراندازی آنها را شکار می‌کنند و در نهایت گوشت این خرس‌ها، بسته‌بندی‌شده وارد دستگاه‌های فروش خودکار در فروشگاهی نزدیک ایستگاه قطار در ۴۰۰ کیلومتری شمال توکیو می‌شوند.

عکس| فروش گوشت خرس‌های مزاحم به گردشگران!

متاسفانه خرس‌های سیاه آسیایی در گروه حیوانات در حال انقراض و آسیب‌پذیر قرار گرفته‌اند اما به دلیل اینکه جمعیت آنها در وضعیت بسیار حساس قرار نگرفته است، خوردن گوشت آنها در ژاپن قدغن نشده است.

از آنجایی‌که خون این خرس‌ها به‌سرعت از بدنشان خارج می‌شود، گوشت‌شان خوش‌طعم‌تر است و طرفداران بسیاری دارد. شهردار این شهر ژاپنی می‌گوید، مصرف گوشت خرس خیلی رایج نیست، اما در اینجا گردشگران را تشویق می‌کنیم برای خرید گوشت خرس و امتحان آن، به این شهر سفر کنند.

عکس| فروش گوشت خرس‌های مزاحم به گردشگران!

دستگاه‌های فروش خودکار در سراسر ژاپن، انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی و حتی حشرات خوردنی و گوشت نهنگ هم می‌فروشند.

منبع:

reuters




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس| فروش گوشت خرس‌های مزاحم به گردشگران!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..