تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوراندو توربو جدیدترین محصول سانگ یانگ در بازار، تاریخچه محصولات سانگ یانگ در ایران

شرکت سانگ یانگ، چهارمین شرکت بزرگ خودروسازی کره‌ای است که در سال 1954 تأسیس شد. نام آن به معنی دو اژدهاست. این شرکت در سال 1997 به دوو موتورز واگذار شد و در سال 2010 توسط یک شرکت هندی خریداری شد.

گروه کره‌ای KG، شرکت خودروسازی سانگ یانگ را پس از سال‌ها بحران مالی خریداری کرد و نام آن را به KG Mobility تغییر داد. در این تغییر نام و برند جدید، الگوهای طراحی تازه‌ای برای خودروهای سانگ یانگ در نظر گرفته شد و خط محصول نیز به‌روزرسانی شد. KG Mobility اخیراً پنج محصول جدید خود را معرفی کرده و خودروهای با برند KG Mobility به بازار عرضه خواهند شد.

در سال 1991، شرکت سانگ یانگ مشارکت فنی خود را با شرکت دایملر-بنز آغاز کرد. سانگ یانگ محصولات متعددی دارد که تعدادی از آنها در ایران نیز موجود است، از جمله: سانگ یانگ تیوولی، سانگ یانگ کوراندو، سانگ یانگ اکتیون، سانگ یانگ رکستون، سانگ یانگ کایرون، سانگ یانگ موسو، سانگ یانگ تروپر و سانگ یانگ کوراندو. شرکت سانگ یانگ مثالی از ۶۱ سال تلاش بی وقفه برای ورود به صنعت خودروسازی و ورود به عرصه‌های بین‌المللی است.

با بستن قراردادی با شرکت دایملر-بنز، سانگ یانگ توانست با بهره گیری از فناوری های خودرو سازی بنز، خودروهای شاسی بلند تولید کند. با استفاده از نام و شهرت شرکت بنز، سانگ یانگ موفق شد در بازارهای بین المللی حضور یابد و همچنین با زیرساخت هایی که از مرسدس بنز آلمان تهیه کرده بود، این شرکت چینی جایگاه خود را تثبیت کند. نتیجه همکاری اولیه بین سانگ یانگ و بنز، خودروی شاسی بلندی به نام "موسو" بود که در بازار داخلی نیز معرفی شد، اما موفقیت چندانی نداشت. با این وجود، سانگ یانگ به عنوان یک برند معتبر در بازارهای بین المللی شناخته شد و با همکاری گروه دایملر، به تولید نسل دوم خودروهای خود پرداخت. نتیجه آن، خودروی "سانگ یانگ کوراندو" بود که سیستم انتقال قدرت کمپانی بنز را برروی آن نصب کرد.

شرکت سانگ یانگ در سال 1381 وارد بازار ایران شد و ابتدا به تولید و فروش شاسی بلند موسو و سپس سدان چیرمن پرداخت. در سال 1384، گروه صنعتی رامک خودرو به عنوان نماینده جدید سانگ یانگ در ایران معرفی شد و با بهبود فروش و خدمات پس از فروش، بازار سانگ یانگ در ایران را گسترش داد.

سانگ یانگ با محصولات مختلفی از جمله موسو، چیرمن، اکتیون، کوراندو، رکستون، کایرون و اخیرا تیوولی، نیوکوراندو و رکستون G4 در سالهای مختلف در بازار ایران حضور داشته است.

کوراندو توربو جدیدترین محصول سانگ یانگ در ایران با نورا موتور پارس

تجربه اول مشتریان ایرانی با خودروی سانگ یانگ کوراندو، به نسل دوم آن مربوط می‌شود که یک شاسی بلند کوچک اما با توانایی‌های آفرود زیادی بود. در ایران، این خودرو به عنوان جیپ کره‌ای شناخته شد که در بیراهه نوردی موفقیت‌های خوبی داشت. اما نسل سوم کوراندو با شاسی یکپارچه ساخته شد و به سمت کراس‌اوورها حرکت کرد. با این حال، در مقایسه با هیوندای توسان و کیا اسپورتیج، نسل سوم کوراندو نیز قابلیت‌های خارج از جاده بیشتری را داشت. در نهایت، نسل چهارم کوراندو با نام کوراندو توربو عرضه شد که از سال 2019 وارد بازار جهانی شده است و اکنون در ایران نیز موجود است و این خودرو توسط شرکت نورا موتور پارس به بازار ایران عرضه شده است.

سانگ یانگ، یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی کره جنوبی، در سال 2019 مدل جدیدی از خودروی کوراندو با نام "کوراندو توربو" را عرضه کرد. این خودرو با موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه و حجم 1497 سی سی توربوشارژ انرژی عرضه شده است، به قدرت 163 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه و گشتاور 280 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه دست می‌یابد. جعبه دنده این خودرو 6 سرعته خودکار است و با شتاب 0 تا 100 در 12 ثانیه این خودرو قابلیت رقابت با رقبای خود را دارد.

فضای داخلی کوراندو توربو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوراندو توربو جدیدترین محصول سانگ یانگ در بازار، تاریخچه محصولات سانگ یانگ در ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..