تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاروانسرای سمنان تحویل میراث فرهنگی شد/ رهایی یک اثر تاریخی از بند زندان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،در آیینی با حضور معاون اول قوه قضائیه و شماری از مسؤولان استانی، اثر تاریخی کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان پس از سال ها از بند زندان رها شد و به دامان میراث فرهنگی بازگشت.

سند کاروانسرای تاریخی سمنان که مدت‌ها به نام سازمان زندان‌های کشور شده بود، بالأخره پس از کش و قوس‌های فراوان صادر شد و این کاروانسرای تاریخی باارزش با حضور معاون قوه قضائیه تحویل اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان شد.

سند کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان که در مرکز شهر سمنان واقع شده، با پیگیری‌های انجام‌شده و مصوبه هیأت وزیران و دستور قاطع رئیس‌جمهور، به نام اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان زده شد.

کاروانسرای سمنان سال‌ها به‌عنوان زندان مرکزی شهر سمنان استفاده می‌شد که با دستور آیت‌الله رئیسی، در زمان تصدی ریاست قوه قضائیه تحویل متولی اصلی آن شد.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاروانسرای سمنان تحویل میراث فرهنگی شد/ رهایی یک اثر تاریخی از بند زندان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..