تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفاقت با خوبان؛ شرح دعای شانزدهمین روز ماه رمضان

۱۲:۳۲ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۲

۸۴۰۷۵۱۰

۱۲:۳۲ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۲

۸۴۰۷۵۱۰

دانلود PDF

ماه عاشقی؛ قسمت شانزدهم

دانلود PDF

در دعای روز شانزدهم ماه مبارک رمضان آمده است: «اَللّهُمَّ وَفِّقْنی فیهِ لِمُوافَقَةِ الاْبْرارِ وَجَنِّبْنی فیهِ مُرافَقَةَ الاْشْرارِ وَآوِنی فیهِ بِرَحْمَتِکَ اِلی دارِ الْقَرارِ بِاِلهِیَّتِکَ یا إلَهَ العالَمین. » «خدایا موفقم دار در این ماه به همراهی کردن با نیکان و دورم دار در آن از رفاقت با اشرار و جایم ده در آن به وسیله رحمت خود به خانه قرار و آرامش به معبودیت خود ای معبود جهانیان. »

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهاری، کارشناس مذهبی در شرح روز شانزدهم ماه رمضان می‌گوید: خدایا کاری کن که من با افراد خوب موافقت کنم. با افراد خوب هم سخن و هم‌نشین باشم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفاقت با خوبان؛ شرح دعای شانزدهمین روز ماه رمضان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..