تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای اینکه آیفون شما عمر طولانی داشته باشد، بخوانید

مهم نیست که چه زمانی از گوشی آیفون استفاده می‌کنید یا اینکه چه نسخه‌ای از این گوشی دارید، مهم این است که همیشه از گوشی خود با خیال راحت استفاده کنید.

جدیدترین مجموعه توصیه‌های اپل در راهنمای کاربر آیفون iOS۱۶ منتشر شده است. بخشی از اطلاعات مهمی که درباره ایمنی گوشی منتشر شده، درباره آداپتور برق «یو اس بی» (USB) آیفون است. هنگام استفاده از آداپتور برق، که جدا از آیفون فروخته می‌شود، اپل توصیه می‌کند که آن را برخلاف سیم داخلی برق، مستقیما به پریز برق وصل کنید،. علاوه بر این، اپل به مصرف‌کنندگان پیشنهاد می‌کند که از آداپتور برق یو اس بی گوشی در مکان‌های مرطوب مانند کنار سینک، و وان حمام استفاده نکنند.

مهم‌تر از همه، اپل چهار زمان خاص را یادآور شد که کاربران آیفون هرگز نباید از آداپتور برق یا هر کابل مرتبط استفاده کنند:

۱. زمانی که دوشاخه یا شاخه‌های آداپتور برق آسیب دیده است

۲. هنگامی که کابل شارژ فرسوده یا آسیب دیده است

۳. هنگامی که آداپتور برق در معرض رطوبت بیش از حد قرار می‌گیرد

۴. هنگامی که آداپتور برق زمین افتاده و آسیب دیده است

علاوه بر این در توصیه های ایمنی، اپل به مصرف کنندگان پیشنهاد می کند به دمای سطح آداپتور برق توجه کنند.

اپل می‌گوید: از تماس پوست دست یا بدن خود با دستگاه، آداپتور برق یا شارژر بی‌سیم ، زمانی که گوشی برای مدت طولانی کار کرده یا به منبع برق متصل است، خودداری کنید. به طور خاص، اپل به مصرف کنندگان توصیه می کند از خوابیدن روی دستگاه، آداپتور برق یا شارژر بی سیم اجتناب کنند.

بیشتر بخوانید:

این هشدار را در آیفون جدی بگیرید | وضعیتی که فقط در ۲ حالت رخ می‌دهد
اپل همچنین توصیه می‌کند که آیفون، آداپتور برق و شارژر بی‌سیم خود را هنگام استفاده یا شارژ در یک منطقه با تهویه مناسب نگه دارید. این شرکت هشدار می دهد که رعایت نکردن توصیه های ایمنی اپل می تواند منجر به آتش سوزی، برق گرفتگی، جراحت یا آسیب به آیفون یا سایر اموال خانه شود.

۲۲۷۲۲۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای اینکه آیفون شما عمر طولانی داشته باشد، بخوانید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..