تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسی بزرگ‌ترین پیشنهاد تاریخ فوتبال را رد کرد!

مسی پیشنهاد نجومی الهلال عربستان را که بالاترین در تاریخ فوتبال جهان است رد کرد.

باشگاه الهلال برای جذب لیونل مسی پیشنهاد دستمزد ۴۰۰ میلیون یورویی را به این بازیکن داد. مسی با وجود آنکه در سال‌های پایانی فوتبال خود با بالاترین پیشنهاد تاریخ مواجه شده است، اما راهی لیگ عربستان نخواهد شد و به همین خاطر به پیشنهاد رسمی باشگاه الهلال پاسخ منفی داده است. مسی می‌خواهد فعلا در فوتبال اروپا به کار خود ادامه دهد و به همین خاطر راهی الهلال یا تیم دیگری نمی‌شود.

قرارداد مسی با پاری سن ژرمن تابستان سال جاری به پایان می‌رسد و به نظر می‌رسد که او علاقه‌ای برای ماندن در تیم پاریسی ندارد آن هم باتوجه به اینکه اخیرا با رفتار تند هواداران تیمش مواجه شده است.

گزارش‌ها حاکی از این است که مسی به جمع "آبی اناری‌ها" برمی‌گردد تا این بار به عنوان شاگرد ژاوی به میدان برود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسی بزرگ‌ترین پیشنهاد تاریخ فوتبال را رد کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..