تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Video Downloader & Stories 5.9.8 – دانلود ویدئو و ا

Video Downloader and Stories Pro 5.9.8 – اپلیکیشن دانلود ویدئو و استوری از شبکه های اجتماعی مخصوص اندروید
نسخه حرفه ای و بدون تبلیغات برنامه تقدیم شما عزیزان

استوری ها جزو پرطرفدار ترین ویژگی های شبکه های اجتماعی به شمار می روند. گاها پیش آمده است که ما علاقه داریم برخی از این استوری ها را از اینستاگرام، فیسبوک و یا حتی واتساپ دانلود کنیم. برای دریافت استوری ها از این شبکه های اجتماعی بدون شک نیازمند ابزاری خاص هستیم! Video Downloader and Stories عنوان یک اپلیکیشن دانلود ویدئو و استوری از شبکه های اجتماعی می باشد که توسط MOHAMED KAZARAH برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار به کاربران اش اجازه می دهد تا بدون هیچ محدودیتی استوری های دلخواه شان را از شبکه های اجتماعی دریافت و در حافظه اسمارت فون شان ذخیره نمایند. همان گونه که در توضیحات فوق نیز به این موضوع اشاره شد، فیس بوک، اینستاگرام و واتساپ سوشال مدیایی هستند که توسط این استارت اپ پشتیبانی می شود و بدون هیچ گونه مشکلی قادر خواهید بود استوری ها را از آن ها دریافت نمایید. یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار که توجه هر کسی را به خودش جلب می کند، مراحل بسیار ساده و آسان دانلود ویدئو ها و یا استوری ها می باشد. بدین منظور تنها کافی است تا لینک استوری مورد نظرتان را کپی نموده و با برنامه مورد نظر به اشتراک بگذارید، آنگاه تنها در چند ثانیه استوری های دلخواه تان دریافت خواهند شد. در هر زمانی که نیاز داشته باشید به لیستی از مدیا دریافت شده دسترسی خواهید داشت که از امکانات خاص اپ فوق به شمار می رود. از دیگر وجه تمایز های Video Downloader and Stories با دیگر عناوین موجود، سرعت فوق العاده بالای دانلود کلیپ ها است، توسعه دهنده این استارت اپ تلاش نموده است تا با یک کد نویسی بهینه، در هنگام دانلود از تمامی پهنای باند و سرعت دانلود استفاده شود تا در هنگام دریافت استوری های متعدد دچار مشکل نشوید. یکی از نکاتی که بدون شک جزو بهترین و کاربردی ترین قابلیت ها می باشد، امکان دریافت کلیپ ها از وب سایت های گوناگون است. همه ما می دانیم که برخی از وب سایت هایی که ویدئو ها را با کاربران خود به اشتراک می گذارند، امکان دانلود آن ها را در اختیار شان نمی گذارند، به عبارتی گزینه دانلود دیده نمی شود، از این رو توسط مرورگر داخلی نرم افزار خواهید توانست که از وب سایت مورد نظرتان دیدن کرده و هر نوع ویدئویی را از هر صفحه وبی تنها با یک اشاره دریافت نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Video Downloader and Stories اندروید:

دریافت سریع و آسان انواع ویدئو ها و استوری های فیس بوک، اینستاگرام و واتساپ مراحل دریافت آسان بدون وجود هیچ گونه محدودیتی نمایش لیستی از تمامی استوری های دریافت شده در هر زمانی مرورگر داخلی برای دانلود فیلم های موجود در صفحات وبی که امکان دانلود از آن ها وجود ندارد! سرعت بسیار بالا در دریافت فیلم ها

اپلیکیشن Video Downloader and Stories با داشتن قابلیت هایی ساده و در عین حال کاربردی توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با تبلیغات درون برنامه ای منتشر شده و توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را توسط کاربران دریافت نماید. شما هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از سرور های پر سرعت وب سایت فارسروید دریافت نمایید.

Video Downloader and Stories

تغییرات نسخه 5.9.8 تغییراتی در دسترس نیست!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Video Downloader & Stories 5.9.8 – دانلود ویدئو و ا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..