تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Fitness & Bodybuilding 3.4.6 – برنامه بدنسازی &

Fitness & Bodybuilding Mod 3.4.6 – برنامه بدنسازی در باشگاه و خانه مخصوص اندروید
نسخه مود و کامل برنامه به ارزش 64.99 دلار

داشتن تناسب اندام و عضلات برجسته علاوه بر افزایش اعتماد به نفس کمک می کند که سبک زندگی خود را اصلاح کرده و از هر گونه درگیری ذهنی و یا مواد اعتیاد آور به دور باشید. سال ها است که همه ما می دانیم برای‌ داشتن اندامی فیت نیازمند پیروی از دستورات یک مربی هستیم، اما امروزه اسمارت فون های اندرویدی می توانند به بهترین شکل ممکن این نقش را ایفا کنند! Fitness & Bodybuilding عنوان یک برنامه بی نظیر بدنسازی در باشگاه و خانه می باشد که توسط VGFIT LLC توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. بدون شک این برنامه یک راهکار مناسب برای پیروی از عادات سنتی شما بوده و خواهد توانست که به عنوان یک مربی هوشمند بسیاری از نیاز های شما را در زمینه رسیدن به اهداف تان برطرف نماید. اگر بخواهیم دیدی کلی به امکانات موجود داشته باشیم، می توانیم بگوییم که این نرم افزار یکی از کامل ترین استارت اپ های بدنسازی موجود و در دسترس می باشد که با در نظر گرفتن خواسته های شما تا سطوح فوق العاده ای از تناسب اندام همراهی تان می کند. اولین نکته ای که باعث وجه تمایز اپ فوق می شود، تقسیم بندی برنامه های ورزشی به دو گروه تمرین در خانه بدون وسیله بدنسازی و تمرین در باشگاه می باشد. شما خواهید توانست پیش از هر چیزی هدف خود را مشخص کرده و سپس شروع به افزایش آمادگی جسمانی خود کنید. برنامه های تمرینی مختلفی برای داشتن اندامی عضلانی در دسترس هستند که تمامی آن ها با توجه به سطح دشواری خود در سه سطح مختلف در دسترس شما عزیزان قرار داده می شود. اگر تصور می کنید که برنامه های موجود به اندازه کافی فشار لازم را به عضلات دلخواه تان وارد نمی کنند، به دسته بندی عضله مورد نظرتان رجوع کرده و تمرینات بیشتری را انجام دهید. همراه با هر برنامه تمرینی چهار هفته ای، مجموعه ای از تصاویر، توضیحات و فایل های ویدئویی نیز در دسترس می باشد که کمک می کند تمرینات را به بهترین شکل ممکن بدون هیچ گونه خطایی انجام دهید. دیگر نکته موجود ذخیره سازی نتایج تمرینات می باشد. نتایج تمامی تمرینات شما عزیزان به صورت هوشمندانه ای در دیتابیس ذخیره شده تا بتوانید شاهد پیشرفت های خود در بازه های زمانی مختلف باشید. با توجه به سطح پیشرفت شما برنامه های ارائه شده نیز به مرور زمان دشوار تر شده تا فشار بیشتری به عضلات تان وارد شود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Fitness & Bodybuilding اندروید:

گزینه ای مناسب برای داشتن اندامی عضلانی در خانه و یا باشگاه مجموعه ای از تمرینات برای کم کردن وزن، داشتن اندام عضلانی، افزایش قدرت و… ارائه برنامه های تمرینی 4 هفته ای متناسب با اهداف تان دسته بندی تمرینات بر اساس عضله هدف و سطح دشواری افزایش سطح دشواری تمرینات ورزشی به مرور زمان و با افزایش توانایی و توده عضلانی بدن شما همراه بودن تمامی تمرینات ورزشی با تصاویر، توضیحات متنی و ویدئو های آموزشی ذخیره سازی اطلاعات تمرین و نمایش سطح پیشرفت سما به مرور زمان تایمر داخلی برای داشتن تمریناتی منظم به روز رسانی مداوم تمرینات توسط بهترین مربی های جهان

اپلیکیشن Fitness & Bodybuilding با داشتن امکاناتی خاص و ارائه کامل ترین برنامه های تمرینی بدنسازی توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 64.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه مود و کامل آن را از سرور های پر سرعت وب سایت فارسروید دریافت نمایید.

Fitness & Bodybuilding

تغییرات نسخه 3.4.6 تغییراتی در دسترس نیست!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Fitness & Bodybuilding 3.4.6 – برنامه بدنسازی &»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..