تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزیاتو: محبوب ترین حیوانات در نقاط مختلف جهان کدامند؟ [اینفوگرافیک]

حیوانات و زیستگاه آنها همواره از جذابیت زیادی برای اکثر افراد برخوردارند؛ به‌طوری که بسیاری از مردم سفرهای خود را بر پایه بازدید از موجودات حیات وحش که دوست دارند از نزدیک ببینند برنامه‌ریزی می‌کنند. یک نقشه جهانی جذاب و بازسازی شده محبوب ترین حیوانات در سراسر جهان را نشان می‌دهد و به ما می‌گوید که کدام کشورها محبوب ترین مقاصد حیات وحش هستند. در ایتدا خوب است بدانید که این ببر است که در بسیاری از کشورها شماره یک است.

این نقشه ها با استفاده از Google Keyword Planner، با تجزیه و تحلیل جستجوها برای ۱۷۰ حیوان مختلف در بیش از ۱۸۰ کشور، تولید شده اند. محققان به دنبال عبارت «سافاری [نام حیوان]» و «چگونه می‌توان [نام حیوان] را دید» در تمامی ترجمه ‌های زبان مادری بودند و سپس نقشه جهان را با نام کشورها و موجودی که ساکنان آن بیشتر جستجو می‌کردند، از نو ترسیم کردند.

محبوب ترین حیوانات مردم کشورهای مختلف + اینفوگرافیک

ببر در ۴۴ کشور برترین رتبه را کسب کرد و اسب آبی – برترین در ۲۵ کشور – دلفین را به مقام سوم رساند.

در این مطالعه که توسط شرکت مسافرتی ماجراجویی Explore Worldwide انجام شد، نهنگ ها در ۱۶ کشور و گوریل ها در ۸ کشور در صدر قرار گرفتند.

۱۲ حقیقت باورنکردنی و جالب درباره ببرها که نمی دانستید

محبوب ترین حیوانات مردم کشورهای مختلف + اینفوگرافیک محبوب ترین حیوانات مردم کشورهای مختلف + اینفوگرافیک محبوب ترین حیوانات مردم کشورهای مختلف + اینفوگرافیک

با تجزیه نتایج کشور به کشور، این مطالعه نشان می‌دهد که ببر در ایالات متحده محبوب ترین است و برای اکثر ایالت های این کشور شماره یک است و به دنبال آن شتر و گوزن قرار دارند.

در اروپا، نتایج متفاوت بود. در انگلستان دلفین شماره یک است، نهنگ محبوب ترین در اسپانیا و پرتغال است، در حالی که فرانسوی ها بیشتر دوست دارند اسب آبی را ببینند.

محبوب ترین حیوانات مردم کشورهای مختلف + اینفوگرافیک نقشه حیوانات محبوب مردم ایالات متحده آمریکا

آلمانی ها علاقه زیادی به گوزن ها دارند، اهالی بلغارستان دوست دارند گورخرها را ببینند و رومانیایی ها گوریل ها را. در همین حال، در استرالیا، این میمون است که برتر است، در حالی که نیوزلندی ها بیشتر دوست دارند دلفین ها را ببینند.

محبوب ترین حیوانات مردم کشورهای مختلف + اینفوگرافیک نقشه حیوانات محبوب مردم اروپا

در آفریقا، ببر سهم شیر را از آن خود می‌کند، در حالی که تنها رواندا است که بیشترین علاقه را به شیرهای واقعی دارد.

در آمریکای جنوبی، لک لک ها در بولیوی، اسب ها در آرژانتین و پنگوئن ها در پرو در صدر جدول هستند. برزیلی ها هم نهنگ ها را بیشتر از سایر موجودات دوست دارند.

محبوب ترین حیوانات مردم کشورهای مختلف + اینفوگرافیک نقشه حیوانات محبوب مردم آمریکای جنوبی محبوب ترین حیوانات مردم کشورهای مختلف + اینفوگرافیک نقشه حیوانات محبوب مردم استرالیا محبوب ترین حیوانات مردم کشورهای مختلف + اینفوگرافیک نقشه حیوانات محبوب مردم آفریقا حیوانات محبوب ساکنین قاره آسیا

در حالی که برخی از قاره ها به یک حیوان خاص ترجیح می‌دهند، نقشه جهان نشان می‌دهد که کشورهای آسیایی ترکیبی از حیوانات مختلف دارند که مردم مشتاق دیدن آنها در زندگی واقعی هستند. گربه‌ ها در ژاپن و سنگاپور، پانداها (اندونزی)، خرس‌ ها (کره جنوبی) و فوک‌ ها (امارات متحده عربی) در صدر قرار دارند. مردم سریلانکا بیشتر مشتاق دیدن نهنگ ها هستند، در حالی که پلنگ ها حیواناتی هستند که مردم ویتنام بیشتر دوست دارند ببینند. حیوان مورد علاقه مردم مالزی فیل است و ببرها حیواناتی هستند که مردم میانمار و پاپوآ گینه نو بیشتر دوست دارند ببینند.

محبوب ترین حیوانات مردم کشورهای مختلف + اینفوگرافیک محبوب ترین مقاصد حیات وحش در شبکه های اجتماعی

این شرکت مسافرتی همچنین رتبه‌ بندی محبوب‌ ترین مقاصد حیات وحش را بر اساس شبکه ‌های اجتماعی ترسیم کرد و کانادا کشوری است که بیشترین هشتگ‌ و بازدید را در محتوای حیات وحش در اینستاگرام و TikTok داشته است.

از فوریه ۲۰۲۳، تعداد پست ها و بازدیدهای هشتگ آن ۲۰۳,۳۹۲,۶۸۲ بوده است. در رتبه دوم استرالیا (۱۵۷,۴۶۰,۶۰۷) و پس از آن انگلستان (۶۸,۴۹۰,۳۳۷)، آفریقای جنوبی (۱۴,۷۴۶,۸۶۶) و برزیل (۹,۹۳۹,۹۶۹) قرار دارند.

محبوب ترین حیوانات مردم کشورهای مختلف + اینفوگرافیک

اسکاتلند با مجموع ۹,۸۷۶,۸۰۰ در رده ششم قرار دارد و بقیه ۱۰ کشور برتر شامل کاستاریکا (هفتم، ۷۲۶۹۴۷۲)، نپال (هشتم، ۴۷۰۲۴۸۱)، اتیوپی (نهم، ۴،۲۴۲،۶۵۸) و انگلیس (۷۳،۵۱، ۱۰) هستند.

اکسپلور گفت: «کانادا محبوب‌ ترین مقصد حیات ‌وحش شبکه ‌های اجتماعی است و کاربران اینستاگرام همگی حیات‌ وحش باورنکردنی کانادا را چه بزرگ و چه کوچک به نمایش می‌گذارند. بیش از ۱۹۰۰۰۰ پست اینستاگرام با #canadawildlife یا #canadianwildlife منتشر شده‌اند و شامل عکس‌های باورنکردنی از همه موجودات هستند.

حیات وحش بریتانیا با بیش از نیم میلیون پست اینستاگرامی هشتگ شده با #wildlifeinbritain و ویدیوهای تیک تاکی با بازدیدهای میلیونی، سومین کشور محبوب در زمینه حیات وحش در شبکه ‌های اجتماعی است. اگرچه این مکان زیستگاه حیواناتی با جثه بزرگ‌تر مانند گوزن، سمور، فوک، دلفین و روباه است، اما کاربران شبکه های اجتماعی اغلب تنوع خارق العاده پرندگان بریتانیا را با پست های زیادی از جغد انبار، چرخ ریسک سرآبی و شاه ماهی ها به نمایش می‌گذارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزیاتو: محبوب ترین حیوانات در نقاط مختلف جهان کدامند؟ [اینفوگرافیک]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..