تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماه رمضان بهترین فرصت برای ترک سیگار

ماه رمضان بهترین فرصت برای ترک سیگار  ماه رمضان یک فرصت عالی برای ترک کردن سیگار می باشد و شما به خیلی راحت تر در این ماه می توانید سیگار را ترک کنید 375 تازه ها و ویژه های سلامت 1402/01/16  سیگار را در ماه رمضان ترک کنید

ماه رمضان فرصتی است برای ترک بسیاری از عادت‌های بد، به ویژه عادت‌هایی مانند سیگار کشیدن که صدمات شدیدی به سلامتی می‌زنند.

گزارش‌های گذشته سازمان بهداشت عمومی انگلیس نشان می‌دهد که ترک سیگار به مدت یک ماه، احتمال ترک دائمی آن را به میزان پنج برابر افزایش می‌دهد؛ به گونه‌ای که هفته چهارم، احتمال عادت بدن به ترک سیگار افزایش می‌یابد.

از این منظر، ماه رمضان فرصتی در نظر گرفته می‌شود تا شانس "ترک سیگار" افزایش یابد که این موضوع توسط یک مشاور بهداشت روان در قاهره تایید شده است.

 ماه مبارک رمضان یک فرصت شگفت انگیز برای ترک عادات بد و مضری است که با آسیب جدی برای سلامتی بدن و حتی سلامت روان همراه است، به ویژه آنکه معروف است عقل سالم در بدن سالم است.

 بیشتر بدانید : افرادی که روزه دارند چگونه می توانند آب بدن خود را تامین کنند؟

بیشتر بدانید : راز طول عمر و جوانی در روزه داری

 بیشتر بدانید : نکاتی برای حفظ سلامت و انرژی افرادی که روزه می گیرند

بیشتر بدانید : پاکسازی بدن با روزه گرفتن، درست یا غلط؟

گردآوری: گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع: yjc.ir

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماه رمضان بهترین فرصت برای ترک سیگار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..