تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهم مالیات در بودجه 1402 چقدر است؟ + اینفوگرافیک

به گزارش رکنا، لایحه بودجه ۱۴۰۲ با سرجمع منابع ۱۹۸۰هزار میلیارد تومانی تقدیم مجلس شورای اسلامی شد. درآمدهای عمومی نسبت به سال جاری 40 درصد افزایش داشته و به 978 هزار میلیارد تومان رسیده است. منابع حاصل از واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای نسبت به بودجه 1401، 38 درصد افزایش یافته است.

اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای 327 هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که حدود 26 درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایمنا، براساس لایحه بودجه 1402 مجموع درآمدهای مالیاتی 838 هزار و 609 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که سهم مالیات از درآمدهای دولت برای سال آینده 72 درصد خواهد بود.

از این رقم سهم مالیات اشخاص حقوقی ۲۹۶ هزار میلیارد تومان، مالیات بردرآمدها ۱۲۲ هزار میلیارد تومان، مالیات بر ثروت ۳۷۶ هزار میلیارد تومان، مالیات بر واردات ۱۲۹ هزار میلیارد تومان و مالیات بر کالاها و خدمات ۲۵۲ هزار میلیارد تومان تعیین شده است.

سهم مالیات در بودجه 1402 + اینفوگرافیک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهم مالیات در بودجه 1402 چقدر است؟ + اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..