تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود دوره آموزشی How to Deliver Bad News to a Customer

اولین رای باشید!

در دوره آموزش How to Deliver Bad News to a Customer می‌توانید مسئولیت اجتماعی شرکتی خود را برای نگه داشتن ارتباط درست خود با شرکت دنبال کرده و به نحوه درستی اخبار بد را به مشتریان خود برسانید. اخبار بد ممکن است که در هر شرکتی وجود داشته باشد. اما نحوه رساندن آن به مشتریان و مدیریت آن می‌تواند اهمیت پیدا کنید. احتمالا عصبی شدن یا تماس با سرپرست خود، ابتدایی‌ترین چیزهایی است که در این هنگام به ذهن‌تان خطور می‌کند. اما شما بهتر هم می‌توانید این موضوع را مدیریت کنید. این دوره تشریح رویکرد را برای شما داشته و با مراحل ساده‌ای آن‌ها را تبیین می‌کند.

Udemy – How to Deliver Bad News to a Customer

دوره-آموزشیHow-to-Deliver-Bad-News-to-a-Customer

کیفیت ویدیو: MP4 1280×720 44 KHz | زیرنویس انگلیسی: دارد

می‌توانید با سبک‌ها، روش‌ها و رویکردهای ارتباطی که می‌توانند در موقعیت‌های چالش برانگیز استفاده شوند آشنا شده و به نگرانی‌های مختلف رسیدگی کنید. شما باید واقعیت ماجرا را کنترل کرده و اخبار بد را به شیوه درستی ارائه کنید. این دوره کیفیت بسیار خوبی هم در ارائه مطالب خواهد داشت.

info

No one likes to deliver bad news to customers. But for a lot of business, delivering bad news is a regular part of business. You know the feeling. You probably get nervous or have to transfer a call to your supervisor because the customer won’t accept your word as final. So, let’s figure out how to fix that.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود دوره آموزشی How to Deliver Bad News to a Customer»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..