تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود دوره آموزشی Web Accessibility

اولین رای باشید!

در دوره آموزش Web Accessibility می‌توانید با دسترسی به وب همراه شده و با مفاهیم این موضوع آشنا شوید. در این دوره به چند مورد مهم اشاره شده و می‌توانید درک درستی از المان‌های سه بعدی و تاثیر آن در طراحی وب را دریافت کنید. چیزهای جالبی همراه با ابزارها و شیوه‌ها کشف شده و می‌توانید با یک سری سرویس‌های جالب هم کار کنید. دسترسی به وب در سرویس‌های دیجیتالی کاربرد فراوانی داشته و حتی به آسانی یک کلیک می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. این دوره‌ یک سری ابزارها و سرویس‌ها را معرفی می‌کند که دسترسی به سرویس‌های وب را ایجاد کرده و از یک نارسایی‌ها جلوگیری می‌کند.

Udemy – Web Accessibility

دوره-آموزشی-Web-Accessibility

در این دوره چندین فاکتور آموزش داده می‌شود که در برنامه نویسی روزمره خود می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. دسترسی به وب یک امری ضروری بوده و یک امتیاز محسوب نمی‌شود. از این رو، یک سری دسترسی بین المللی وجود دارد که به توسعه دهندگان وب و افراد مشابه در این زمینه کمک می‌کند.

info

This web accessibility course is inspired by my quest to understand dyslexia, why they struggle to read mostly because the text seems wavy, dancing, shaking, just to mention a few hence, their struggle to comprehend or stay focused in class and also, the ability of a dyslexic to see in 3D. This is something interesting to know about.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود دوره آموزشی Web Accessibility»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..