تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود دوره آموزشی User Interface Design for Non Designers

اولین رای باشید!

در دوره آموزش User Interface Design for Non Designers می‌توانید با طراحی رابط کاربری یا همان UI همراه شده و در ادامه هم روی تجربه کاربری کار کنید. این‌ها بخش‌های بسیار مهمی در تعیین خروجی نهایی نرم افزار هستند و برنامه‌ها یا فرایندها هم از آن بهره می‌برند. طراحی رابط کاربری یا تجربه کاربری مزایای زیادی دارد؛ چرا که تاثیرات مهمی روی نحوه استفاده یا حذف نصب کاربران از یک برنامه خواهد داشت. می‌توانید میزان نگهداری یک برنامه را با کمک طراحی رابط کاربری مدیریت کنید. برخی از اصول اساسی طراحی در این دوره آموزشی داده می‌شود و می‌توانید اولین پروژه خودتان را ایجاد کنید.

Udemy – User Interface Design for Non-Designers

دوره-آموزشیUser-Interface-Design-for-Non-Designers

در این دوره از یک ابزار هوش مصنوعی استفاده شده و می‌توانید از آپلود طرح‌های خود روی موبایل گرفته تا طراحی UI یک وب سایت را هم فرا بگیرید. با کمک این ابزار، می‌توانید امکان تولید تم برای سایت خود را هم داشته و از پروژه‌هایی که از فیگما استفاده می‌کنند هم پشتیبانی کنید.

info

User Interface Design(UI) and User Experience Design(UX) a very crucial parts of determining the final output of software, applications, or process. User interface design and user experience design(UI/UX) has many benefits since they have a more significant impact on influencing how users might use or uninstall an app or the retention rate of an app or software and the like.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود دوره آموزشی User Interface Design for Non Designers»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..