تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خیانت همکار سابق جورجینا در گوچی/ماجرای آشنایی آن‌ها دروغ است!

ریحانه اسکندری: این روزها فصل دوم مستند زندگی جورجینا رودریگز در حال پخش است و این موضوع باعث شده او به شدت مورد توجه قرار بگیرد. داستان عشق بین جورجینا رودریگز متولد بوئنوس آیرس و کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره فوتبال یکی از معروف‌ترین ماجراها در سراسر دنیا محسوب می‌شود. جورجینا در این مستند مدعی شده که اولین بار در فروشگاه گوچی با رونالدو ملاقات داشته است.

با این حال، یکی از همکاران سابق این مدل 29 ساله اخیراً چند ویدیو در TikTok منتشر کرده است که در آن نسخه متضادی از اتفاقات را در اولین ملاقات این زوج ارائه می‌دهد.

به گفته جورجینا، او و ستاره النصر زمانی با هم آشنا شدند که او کارمند فروش در فروشگاه گوچی در پایتخت اسپانیا بود. او ادعا می کند که این یک عشق در نگاه اول بود. با این حال همکار سابق جورجینا، پابلو بون ادعا می‌کند که داستان او آنقدرها که به نظر می رسد معتبر نیست.

بون گفت: «من کریستیانو را قبل از ملاقات آن‌ها دیده بودم. من حدود دو ماه یا بیشتر قبل از اینکه او یک سلبریتی شود، با جورجینا رودریگز در گوچی کار می‌کردم. چندین بار همزمان در فروشگاه کار می‌کردیم، او در بخش زنان بود و من در بخش مردان بودم. قبلا کریستیانو را قبل از ملاقات آن‌ها چندین بار در فروشگاه دیده بودم و راستش را بگویم، دروغ‌های زیادی در مورد کریستیانو و جورجینا گفته شده است. همانطور که همه از مستند جورجینا می‌دانند، زمانی که کریستیانو با چند دوست و پسرش در حال ورود به فروشگاه گوچی بود و پسرش داشت به سمت در می‌رفت، آن‌ها باهم ملاقات کردند اما اینطور نبود. وقتی کریستیانو وارد فروشگاه گوچی شد، همه برگشتیم تا نگاه کنیم.»

پابلو بون افزود: «او مردی مشهور است و این نوع مشتریان فقط توسط مدیران فروشگاه پذیرفته می‌شوند.»

همکار سابق جورجینا توضیح داد که در آن زمان آن‌ها صحبت نمی کردند اما بعد از چند هفته یکدیگر را در یک مهمانی دیدند که در آن کمی بیشتر با یکدیگر آشنا شدند. بون همچنین فاش کرد که در یک مورد کریستیانو رونالدو فروشگاه را بست تا با رئیس گوچی و شریک آینده‌اش خلوت کند.

پابلو بون در پایان گفت: «جورجینا همیشه همینطور بود، حتی اگر پول زیادی نداشت یا پولی که الان دارد را نداشت، همیشه غرور و برتری داشت. در نهایت او همیشه به دنبال یک اتفاق بزرگ بود و به همین دلیل در شرکت‌های لوکس مختلف کار می کرد. او افراد زیادی را در دنیای شب زنده‌داری شهر مادرید می‌شناخت. او در محیط‌هایی نقل مکان می‌کرد که افدار ثروتمند حضور داشتند. درست است که در یک آپارتمان بسیار ارزان زندگی می‌کرد اما همیشه می‌خواست رشد کند و زمانی که کریستیانو را ملاقات کرد این شانس برای او بود که ستاره شود.»

منبع: مارکا

بیشتر بخوانید:

258 258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خیانت همکار سابق جورجینا در گوچی/ماجرای آشنایی آن‌ها دروغ است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..