تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای عملیات بیابان زدائی، نهالکاری در سطح 100هکتار از اراضی بیابانی شهرستان آرادان آغاز گردید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،دکتر مهیار تفضلی اظهار داشت: تولید گرد و غبار ناشی از پدیده بیابان زایی در منطقه حسین آباد ده نمک علاوه بر تهدیدی جدی برای سلامتی جوامع محلی و همچنین شهرآرادان، تهدیدی برای عرصه تولید و اشتغال به شمار می آید که با توجه به این مهم ضرورت ایجاب می کند که برای کنترل و مهار این پدیده اقدامات بیابان زدایی استمرار داشته باشد.

وی افزود: تاکنون سطح وسیعی از اراضی بیابانی این شهرستان زیر پوشش عملیات تاغکاری و بیابان زدایی قرار گرفته است.

دکتر تفضلی تصریح کرد: برای کل محدوده بیابانی منطقه طرح های مصوب بیابان زدایی و مدیریت جنگل های دست کاشت تهیه شده که در صورت تأمین اعتبار و با پیش بینی های صورت گرفته این امکان و آمادگی وجود دارد تا کل منطقه بیابانی شهرستان زیر پوشش عملیات بیابان زدایی قرار گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای عملیات بیابان زدائی، نهالکاری در سطح 100هکتار از اراضی بیابانی شهرستان آرادان آغاز گردید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..