تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس | وداع گریان شکیرا با بارسلون/ماجرای تماس با پیکه و عصبانیت شدید او

ریحانه اسکندری: شکیرا، خواننده مشهور کلمبیایی روز گذشته اسپانیا را به مقصد آمریکا ترک کرد تا آماده زندگی جدیدش در میامی شود. او در فرودگاه همراه با تعدادی از دوستانش که برای بدرقه آمده بودند دیده شد و در لحظاتی هم بسیار احساساتی شده بود. رسانه‌های اسپانیایی این صحنه‌ها را «خداحافظی نهایی» او با زندگی قدیمی‌اش قبل از شروع زندگی جدید آمریکایی‌اش توصیف کردند.

عکس | وداع گریان شکیرا با بارسلون/ماجرای تماس با پیکه و عصبانیت شدید او

عکس | وداع گریان شکیرا با بارسلون/ماجرای تماس با پیکه و عصبانیت شدید او

او در توئیتر خود نوشت: «من در بارسلونا ساکن شدم تا به فرزندانم ثبات بدهم، همان چیزی که اکنون در گوشه دیگری از جهان در کنار خانواده، دوستان و دریا به دنبال آن هستیم. امروز ما فصل جدیدی را در جستجوی خوشبختی خود آغاز می‌کنیم.»

قرار بود این ستاره موسیقی پاپ روز 3 ژانویه با دو پسرش میلان 10 ساله و ساشا 7 ساله نقل مکان کند، اما پس از وخامت وضعیت سلامتی پدرش، سفر او به تعویق افتاد.

خبر مهاجرت شکیرا در حالی منتشر شد که گفته می‌شود پیکه، همسر سابق او، «بسیار آزرده خاطر» است؛ زیرا به او تنها چند روز قبل اطلاع داده شد که شکیرا همراه با دو فرزندشان می‌خواهد به آمریکا برود و این موضوع اسطوره بارسلونا را عصبانی کرده است.

به گفته لورنا واسکز و لورا فا، دو روزنامه‌ اسپانیایی، پیلار مانه، وکیل شکیرا در یک اعلامیه رسمی به رامون تامبوررو وکیل پیکه گفت که خواننده کلمبیایی به طور قطعی اسپانیا را ترک می‌کند. آن‌ها گفتند که خواننده کلمبیایی سپس با بازیکن سابق بارسلونا تماس گرفت تا این خبر را تأیید کند اما گفته شد که او از اینکه در مورد تاریخ دقیق خروج آن‌ها مطلع نبوده عصبانی است.

روزنامه‌نگاران اسپانیایی همچنین ادعا می‌کنند که میلان و ساشا روز 11 آوریل در فلوریدا مدرسه را شروع می‌کنند. این روزی است که بچه‌های مدرسه آمریکایی پس از تعطیلات بهاری به کلاس‌های درس باز می‌گردند.

عکس | وداع گریان شکیرا با بارسلون/ماجرای تماس با پیکه و عصبانیت شدید او

258 258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس | وداع گریان شکیرا با بارسلون/ماجرای تماس با پیکه و عصبانیت شدید او»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..