تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ در نیویورک؛ شمارش معکوس برای آغاز اولین محاکمه کیفری یک رئیس جمهور آمریکا

کاروان ترامپ ظهر دوشنبه به وقت محلی، وی را از اقامتگاهش در مارآ لاگو در فلوریدا به فرودگاه بین المللی پالم بیچ حدود چهار مایلی دورتر از اقامتگاه وی منتقل کرد.

هواپیمای شخصی دونالد ترامپ حدود ساعت ۱ بعد از ظهر فرودگاه بین المللی پالم بیچ را ترک کرد و پس از ۳ ساعت پرواز در فرودگاه لاگواردیا به زمین نشست تا با یک کاروان دیگر امنیتی به منهتن بیاید. او امروز را در پنت‌هاوس خود در برج مشهورش به نام " برج ترامپ" که تحت تدابیر شدید امنیتی قرار دارد، سپری خواهد کرد تا روز سه شنبه در دادگاه حاضر شود.

هشدارهای شهردار نیویورک: تهدید خاصی وجود ندارد/ خود را کنترل کنید

به گزارش ایرنا، اریک آدامز، شهردار نیویورک، در یک نشستی خبری اعلام کرد،"هیچ تهدید معتبر خاصی" در رابطه با سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به نیویورک وجود ندارد.

او همه نیویورکی‌ها را تشویق کرد که به « اقدامات روزانه خود ادامه دهند» و در عین حال خاطرنشان کرد که مسافران و سایر افرادی که به این شهر سفر می‌کنند ممکن است به دلیل ترافیک و بسته بودن خیابان‌ها در نزدیکی دادگاه‌ها در بخشی از منهتن، « اختلال» را تجربه کنند.

شهردار نیویورک در حال به "کسانی که به دنبال ایجاد تنش هستند" هشدار داد و گفت: پیام من روشن و ساده است: خود را کنترل کنید.

آدامز گفت: "نیویورک خانه ماست، نه زمین بازی برای خشم نابجای افراد. ما امن ترین شهر بزرگ آمریکا را داریم زیرا به حاکمیت قانون در شهر نیویورک احترام می گذاریم."

310310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ در نیویورک؛ شمارش معکوس برای آغاز اولین محاکمه کیفری یک رئیس جمهور آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..