تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش به اطلاعیه رعایت حجاب در دانشگاه‌ها/ «دو تار مو بیرون باشد یا مقنعه نباشد»؛ ملاک بی‌حجابی در دانشگاه چیست؟

به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته وزارت علوم تحقیقات و فناوری اطلاعیه‌ای درباره پوشش دانشجویان در دانشگاه‌ها منتشر کرد، در بخشی از متن این اطلاعیه نوشته شده که «کلیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تحت نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ارائه خدمات آموزشی، رفاهی و ... به معدود دانشجویانی که قوانین و مقررات دانشگاه‌ها در این خصوص (حجاب) را رعایت ننمایند، معذور خواهند بود.»

دراین‌باره حسن کیا، وکیل پایه یک دادگستری به خبرآنلاین گفت: «این‌که چه‌کسی و چه‌طور می‌خواهد عدم رعایت پوشش حجاب را در دانشگاه تشخیص دهد مشخص نیست، اصلاً ملاک چیست؟، این‌که دو تار مو بیرون باشد یا کل مقنعه برداشته شده باشد، یا مقنعه دور گردن باشد، باید پرسید تشخیص دهنده کیست، این سبب می‌شود کلی اختلاف در دانشگاه ایجاد شود. ضمن این‌که در قانون امر به معروف و نهی از منکر آمده که فقط در حد تذکر لسانی مردم می‌توانند دیگران را امر به معروف کنند، بیش از آن بر عهده دولت است، حالا دولت کیست؟ اگر قرار باشد وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش و سایر وزاتخانه‌ها و سازمان‌ها برای خودشان درباره حجاب قانون‌گذاری کنند پس جایگاه مجلس، قانونگذاری و تفکیک قوا چه می‌شود؟ مگر می‌شود هر جایی برای خودش قانون داشته باشد، همه این موارد خلاف است.»

متن کامل این گفت‌وگو را اینجــــــــــــا بخوانید.

واکنش به اطلاعیه رعایت حجاب در دانشگاه‌ها/ «دو تار مو بیرون باشد یا مقنعه نباشد»؛ ملاک بی‌حجابی در دانشگاه چیست؟

۲۳۳۲۳۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش به اطلاعیه رعایت حجاب در دانشگاه‌ها/ «دو تار مو بیرون باشد یا مقنعه نباشد»؛ ملاک بی‌حجابی در دانشگاه چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..