تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهش قیمت خودرو در فروردین ماه/ جدول قیمت‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی نوسانات قیمتی در ۱۴ فروردین ماه حاکی از افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو است، به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۰ آن از ۲۶۵ میلیون تومان در آخرین روزهای اسفند ماه امروز به ۲۷۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۲۷۵ میلیون تومان در آخرین روزهای اسفند ماه امروز به ۲۸۵ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای پژو نیز در این مدت گران شدند، به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۴۸۵ میلیون تومان در آخرین روزهای اسفند ماه امروز به ۴۹۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۵۱۰ میلیون تومان در آخرین روزهای اسفند ماه امروز به ۵۲۰ میلیون تومان رسیده‌است.

در بین خودروهای مونتاژ این گروه نیز پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ از اواخر اسفند ماه تا امروز ۵۰ میلیون تومان گران شده‌است و دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

در بین خودروهای تیبا نیز افزایش قیمت‌ها مشهود بوده‌است، به طوری که تیبا صندوقدار مدل ۱۳۹۹ از ۳۱۵ میلیون تومان در اواخر اسفند ماه امروز به ۳۳۰ میلیون تومان رسیده‌است و تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ نیز از ۳۴۰ میلیون تومان در اواخر اسفند ماه امروز به ۳۵۵ میلیون تومان رسیده‌است.

سایر خودروهای موجود در بازار نیز در این بازه زمانی افزایش قیمت‌ها را تجربه کردند.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده‌است:

جهش قیمت خودرو در فروردین ماه/ جدول قیمت‌ها

۲۲۳۲۲۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهش قیمت خودرو در فروردین ماه/ جدول قیمت‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..