تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت حذف شدن پست استعفای فتح‌الله‌زاده چه بود؟

علی فتح‌الله‌زاده پست استعفایش را از صفحه باشگاه حذف کرد تا احتمال بازگشتش قوت بگیرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران صبح امروز استعفایش را هم در صفحه شخصی‌اش بارگذاری کرد و هم در صفحه باشگاه استقلال اما ساعاتی بعد این پست از صفحه باشگاه استقلال حذف شد.

برخی می‌گویند شاید وزارت ورزش و جوانان با استعفای علی فتح‌الله‌زاده مخالفت کند و با کمک مالی به تیم موجب بازگشت وی به راس کادر مدیریتی باشگاه استقلال شود.

به دنبال پیروزی دو بر صفر استقلال در برابر ذوب آهن و عدم پرداخت دستمزد استراماچونی بازیکنان استقلال به شدت از مدیریت باشگاه انتقاد کردند و این سبب استعفای علی فتح‌الله‌زاده شد. ضمن اینکه تماشاگران استقلال در این بازی علیه علی فتح‌الله‌زاده شعار دادند.

منبع: خبرورزشی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت حذف شدن پست استعفای فتح‌الله‌زاده چه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..