تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این گوشی‌های نوکیا اندروید ۱۳ را دریافت خواهند کرد

تا اواخر امسال، برخی از گوشی‌های هوشمند نوکیا به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت خواهند کرد.

چندی پیش، نوکیا اعلام کرد که به‌روزرسانی اندروید ۱۲ را برای دستگاه‌های خود تکمیل کرده است و گوشی‌های هوشمندی که به آن مجهز نشده‌اند، در آینده نیز این نسخه از سیستم‌عامل را دریافت نخواهند کرد. اکنون نوکیا روی به‌روزرسانی گوشی‌های هوشمند خود به اندروید ۱۳ تمرکز کرده است و برخی از مدل‌ها که اتفاقاً در دسته‌ی گوشی‌های ارزان‌قیمت قرار دارند، به اندروید ۱۳ مجهز کرده است.

بااین‌حال، این به‌روزرسانی هنوز برای بسیاری از مدل‌های نوکیا منتشر نشده است و کاربران زیادی در انتظار دریافت آن به‌سر می‌برند. خبر خوش این است که در آینده احتمالاً تعداد بیشتری از گوشی‌های هوشمند نوکیا جدیدترین سیستم‌عامل اندروید را دریافت خواهند کرد.

نوکیا قول داده است که دو سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری و به‌روزرسانی امنیتی را برای گوشی‌های هوشمندش ارائه دهد. بنابراین در حالت ایدئال، تمام گوشی‌های عرضه‌شده در سال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ که با اندروید ۱۱ یا اندروید ۱۲ راه‌اندازی شده باشند، مشمول دریافت به‌روزرسانی اندروید ۱۳ خواهند بود؛ مگر اینکه HMD پس از آزمایش نسخه‌ی جدید اندروید روی آن‌ها، با مشکل مواجه شود.

در فهرست زیر، آن دسته از گوشی‌های نوکیا را آورده‌ایم که به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت کرده‌اند یا انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک آن را دریافت کنند:

Nokia C22 (دریافت کرده) Nokia C32 (دریافت کرده) Nokia G10 Nokia G11 Nokia G11 Plus Nokia G20 Nokia G21 Nokia G22 Nokia G400 Nokia G50 (دریافت کرده) Nokia G60 5G Nokia X10 (دریافت کرده) Nokia X100 Nokia X20 (دریافت کرده) Nokia X30 Nokia XR20 (دریافت کرده)

نوکیا تاکنون زمان انتشار به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را اعلام نکرده است و مشخص نیست کاربران چه مدتی باید برای دریافت این سیستم‌عامل صبر کنند؛‌ بااین‌حال، شایعات می‌گویند که احتمالاً تا اواخر سال ۲۰۲۳ گوشی‌های موجود در این فهرست به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت خواهند کرد. همچنین، این احتمال وجود دارد که این به‌روزرسانی گوشی‌ها یا تبلت‌های بیشتری را شامل شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این گوشی‌های نوکیا اندروید ۱۳ را دریافت خواهند کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..