تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"حکشتی" سه روزه افزای

به گزارش بورس نیوز، مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در ۲۳ اسفندماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد و با تصویب مجمع، سرمایه این شرکت از محل سود انباشته، با رشد ۱۶۸ درصدی از ۲۱ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال به ۵۷ هزار و ۷۲۲ میلیارد ریال افزایش یافت.

بر این اساس، این شرکت ظرف سه روز کاری در ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱ افزایش سرمایه خود را به ثبت رساند که اقدام مذکور علاوه بر امکان استفاده شرکت از معافیت مالیاتی مقرر در قانون بودجه ۱۴۰۱، منجر به تعلق سهام جایزه به پرتفوی سهامداران در کوتاهترین زمان ممکن شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"حکشتی" سه روزه افزای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..