تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی مخصوص طرفداران هری‌پاتر رونمایی شد/ معرفی رسمی ردمی نوت ۱۲ توربو

شیائومی گوشی هوشمند Redmi Note ۱۲ Turbo ۵G را در چین عرضه کرد. این گوشی هوشمند به زودی با نام Poco F۵ در هند عرضه خواهد شد.

این گوشی اولین گوشی است که با جدیدترین پردازنده Snapdragon ۷+ Gen ۲ کوالکام عرضه می‌شود.

گوشی هوشمند Redmi Note ۱۲ Turbo رسما در چین عرضه شد. این یک محصول جدید از سری ردمی نوت ۱۲ موجود است و اولین گوشی هوشمندی است که با پردازنده کوالکام Snapdragon ۷+ Gen ۲ SoC در هسته خود عرضه شده است. Redmi Note ۱۲ Turbo کاملاً جدید و دارای طراحی مشابه با برادران بزرگتر خود است، با پنل جعبه‌ای، لبه‌های صاف و ماژول مستطیلی برای قرار دادن سنسور‌های دوربین سه‌گانه.

Redmi Note 12 Turbo با Snapdragon 7+ Gen2 SoC، شارژ سریع 67 واتی راه اندازی شد: قیمت، مشخصات

گفته می‌شود، این گوشی دارای یک پنل پشتی درخشان است که منحصر به فرد به نظر می‌رسد. مشخصات کلیدی Redmi Note ۱۲ Turbo شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید ۱۳ و صفحه نمایش AMOLED + FHD است.

گوشی مخصوص طرفداران هری‌یاتر رونمایی شد/ معرفی رسمی شیائومی از ردمی نوت ۱۲ توربو

Redmi Note ۱۲ Turbo همچنین در نسخه ویژه هری پاتر با طراحی سفارشی با آرم مدرسه جادوگری هاگوارتز و لوگوی هری پاتر حک شده در پنل پشتی در دسترس خواهد بود. بسته بندی جعبه همچنین شامل یک جلد پشتی سفارشی، یک پین کارت سفارشی و تعدادی برچسب خواهد بود.

گوشی مخصوص طرفداران هری‌یاتر رونمایی شد/ معرفی رسمی شیائومی از ردمی نوت ۱۲ توربو

بریدگی‌های دوربین عقب شبیه عینک‌های هری و زخم‌های رعد و برق است. علاوه بر این، نسخه هری پاتر با انیمیشن بوت سفارشی، تصاویر پس زمینه، تم و موارد دیگر ارائه می‌شود.

گوشی مخصوص طرفداران هری‌یاتر رونمایی شد/ معرفی رسمی شیائومی از ردمی نوت ۱۲ توربو

گوشی مخصوص طرفداران هری‌یاتر رونمایی شد/ معرفی رسمی شیائومی از ردمی نوت ۱۲ توربو

مشخصات Redmi Note ۱۲ Turbo

Redmi Note ۱۲ Turbo مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon ۷+ Gen ۲ SoC است که با پردازنده گرافیکی Adreno برای گرافیک، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR ۵ و ۱ ترابایت حافظه UFS ۳.۱ جفت شده است. فضای ذخیره سازی بیشتر از طریق کارت microSD قابل افزایش است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی FHD+ AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، HDR تطبیقی، HDR ۱۰+، دالبی ویژن، PWM ۱۹۲۰ هرتزی، روشنایی ۱۰۰۰ نیت است.

با حرکت به سمت اپتیک، Redmi Note ۱۲ Turbo Edition با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی عرضه می‌شود. این گوشی یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلو برای سلفی و چت ویدیوئی دارد. ابعاد این گوشی ۱۶۱.۱۱ x ۷۴.۹۵ x ۷.۹۹ میلی متر و وزن آن ۱۸۱ گرم است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به بلندگو‌های استریو Dolby Atmos، حسگر اثرانگشت در صفحه نمایش و صدای Hi-Res اشاره کرد. گزینه‌های اتصال شامل ۵ G، ۴ G LTE، وای فای دو بانده، بلوتوث، GPS، NFC و پورت USB Type-C برای شارژ است. این گوشی یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی دارد. Redmi Note ۱۲ Turbo از Android ۱۳-MIUI ۱۴ پوسته سفارشی خارج از جعبه استفاده می‌کند تا از جنبه نرم افزاری کار‌ها مراقبت کند.

مشخصات کلیدی شیائومی ردمی نوت ۱۲ توربو

پردازنده: Qualcomm Snapdragon ۷ Plus Gen ۲ | ۸ GB

صفحه نمایش: ۶.۶۷ اینچ (۱۶.۹۴ سانتی متر)

دوربین پشتی: ۶۴ مگاپیکسل + ۸ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل

دوربین سلفی: ۱۶ مگاپیکسل

باتری: ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعت

میان‌رده‌ جدید ردمی در کانفیگ پایه با هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی ۱٬۹۹۹ یوان (تقریبا ۲۹۰ دلار) قیمت دارد. این گوشی در رنگ‌های مشکی و آبی و سفید روانه‌ بازار خواهد شد.

گوشی مخصوص طرفداران هری‌یاتر رونمایی شد/ معرفی رسمی شیائومی از ردمی نوت ۱۲ توربو

منبع: 91mobiles/ Gizmochina




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی مخصوص طرفداران هری‌پاتر رونمایی شد/ معرفی رسمی ردمی نوت ۱۲ توربو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..