تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Kettlebell Home Workout 1.21 – برنامه ورزشی بدنسازی و کتل بل در خانه!

Kettlebell Home Workout یک برنامه فوق العاده و کارساز در زمینه بدنسازی و انجام حرکات با کتل بل در خانه محصولی از AxiomMobile برای اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده و هم اکنون جدیدترین نسخه کامل اش پیش روی تان قرار دارد. اگر به دنبال یک اپلیکیشن ورزشی هستید تا عضله‌سازی کنید و قدرت خود را افزایش دهید، Kettlebell Home Workout هر آن چیزی است که نیاز خواهید داشت‌. تنها کافی است این اپلیکیشن اندرویدی را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید. شاید مهم‌ترین عامل در موفقیت در تمرینات بدنسازی، برنامه است ؛ داشتن برنامه تخصصی و انجام تمرینات به صورت منظم اهمیت زیادی دارد و تفاوت میان موفقیت و یا شکست را مشخص می‌کند. نداشتن برنامه دقیق علاوه بر عدم موفقیت در رسیدن به اهداف کلی، حتی می‌تواند سبب آسیب رسیدن به شما نیز بشود. در هر برنامه بدنسازی دو سوال اصلی وجود دارد‌. اول این که یک حرکت مشخص را در چند ست انجام دهید و دوم این که چه حرکاتی را با یکدیگر ترکیب کنید تا بیشترین بازدهی را در جلسه تمرینی خود داشته باشید. یک برنامه خوب و دقیق متناسب با ویژگی‌های بدنی و اهداف هر فرد تعیین می‌شود ؛ اگر برنامه موردنظر با ویژگی‌های شما متناسب نباشد، پس از مدتی خسته خواهید شد و به اهداف خود نخواهید رسید.. در اپلیکیشن Kettlebell Home Workout شما قبل از شروع به کار وضعیت بدنی و هدفتان از انجام تمرینات را مشخص می‌کنید و با برنامه های حرفه ای که بر اساس شرایط بدنی شما تحویل تان می گردد، زود به هدف تان می رسید! با وجود اهمیت موارد گفته شده، بسیاری از افراد برای انجام تمرینات خود از برنامه استفاده نمی‌کنند. مهم‌ترین دلایل عدم استفاده از برنامه مواردی هستند مانند هزینه‌های بالا، نداشتن مربی متخصص و یا عدم آگاهی از اهمیت داشتن برنامه. اپلیکیشن Kettlebell Home Workout با چند کلیک ساده، برنامه‌ای ساده و منظم را در اختیار شما قرار خواهد داد. این برنامه همچنین طراحی و رابط کاربری جذابی دارد کار با آن را بسیار راحت کرده است.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Kettlebell Home Workout اندروید:

برنامه‌های تمرینی آماده شرح تمرین‌های مختلف برای هر گروه ماهیچه‌ای بازخورد صوتی سابقه تاریخی باجزئیات دستیابی به عضلاتی پرقدرت و اندامی متناسب

اپلیکیشن Kettlebell Home Workout تا به امروز ده ها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را کسب کرده است. به توصیه سازنده ؛ برای استفاده از این برنامه بهتر است وزنه‌هایی را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد. برای انتخاب وزنه مناسب کافی است یک وزنه را انتخاب و ست خود را آغاز کنید. برای تمرینات فیتنس انجام ده تا دوازده حرکت در هر ست مناسب است ؛ در پایان ست توجه کنید که چه حسی دارید. اگر ست‌ها را به سخت می‌توانید انجام دهید و وزنه‌ها را به صورت نامتعادل حرکت می‌دهید، می‌بایست میزان وزن را مثلا در حد 2.5 کیلوگرم کاهش دهید. حرکات و تمرینات مرتبط با این وزنه‌ها می‌بایست شما را به چالش بکشند و شما را به حداکثر توانتان نزدیک کنند. شما در صورتی می‌بایست این وزن را افزایش دهید که در زمان انجام ست‌ها دیگر احساس به چالش کشیده شدن را نداشته باشید‌. البته هدف انجام تمرینات هم در میزان سنگینی وزنه‌ها نقش مهمی دارند. برای مثال اگر هدف تمرینات شما حرکات قدرتی هستند، وزنه‌هایی که بتوانید آن‌ها را در هر ست یک تا شش بار انجام دهید مناسب هستند‌. و یا برای افزایش استقامت انجام پانزده حرکت در هر ست می‌تواند مناسب باشد. برای دریافت نسخه پریمیوم و کامل برنامه معرفی شده با فارسروید همراه باشید.

Kettlebell Home Workout

تغییرات نسخه 1.21 optimized for Android 13

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Kettlebell Home Workout 1.21 – برنامه ورزشی بدنسازی و کتل بل در خانه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..