تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پارک‌های رشت روز طبیعت از ساعت ۱۷ پذیرای شهروندان هستند

فرمانداری رشت در اطلاعیه ای اعلام کرد: تمامی پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، بوستان‌های شهرستان رشت فردا سیزدهم فروردین از ساعت ۱۷ میزبان‌ مردم است.

در این اطلاعیه که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت،تصریح شد: تمامی پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، بوستان‌های شهرستان رشت در روز طبیعت به منظور رعایت و پاسداشت حرمت ماه مبارک رمضان تا ساعت ۱۷تعطیل است و هرگونه حضور، چادر و اسکان در زمان قید شده در این اماکن ممنوع شده و از ورود افراد و خودروها به این مجموعه‌ها جلوگیری می شود.

در ادامه عنوان شده است: انتظار است شهروندان از هرگونه حضور و اسکان در مجموعه‌های تفریحی گردشگری شهرستان خودداری شود.

در این اطلاعیه افزوده شده است: مجموعه‌های تفریحی گردشگری شهرستان رشت در هنگام افطار، مجاز به ارائه خدمات به همشهریان و میهمانان است.

فردا یکشنبه ۱۳ فروردین روز طبیعت است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پارک‌های رشت روز طبیعت از ساعت ۱۷ پذیرای شهروندان هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..