تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادداشت اعتراضی ایران به وزارت امور خارجه آذربایجان

در پی «تداوم اقدامات خارج از نزاکت و توهین آمیز برخی رسانه های جمهوری آذربایجان»سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو با ارسال یادداشتی به وزارت امور خارجه این کشور اعتراض کرد.

  سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو ، یادداشتی اعتراض آمیز برای وزارت امور خارجه آذربایجان ارسال کرد .

   به گزارش ایسنا ، روابط عمومی وزارت امور خارجه  جمهوری اسلامی ایران با انتشار اطلاعیه‌ای در این ارتباط  اعلام کرد: «در پی تداوم اقدامات خارج از نزاکت و توهین آمیز توسط برخی رسانه های جمهوری آذربایجان، سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو با ارسال یادداشت اعتراض شدیدالحنی به وزارت امور خارجه این کشور، ضمن درخواست توقف این روند و جبران آن، نسبت به عواقب منفی و خسارت بار تداوم این بداخلاقی رسانه‌ای بر مناسبات آتی دو کشور هشدار داد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادداشت اعتراضی ایران به وزارت امور خارجه آذربایجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..