تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۰ فیلم در ژانر خیانت و بی وفایی که باید دید؛ از What Lies Beneath تا Gone Girl

مورد خیانت قرار گرفتن عموماً یک اتفاق بیرحمانه و همراه با دلشکستگی است و گاهی اوقات فردی که خیانت کرده نیز آسب می بیند، موضوعی که عمدتاً در فیلم هایی که در آن ها زن یا مرد خیانت می کند به تصویر کشیده می شود. اما خیانت باعث شده که برخی از جذاب ترین و دراماتیک ترین داستان ها در مورد بی وفایی در هالیوود ساخته شوند. چه عاشقان بی وفا باشند و چه قتل به خاطر انتقام عاشقانه، زنا و خیانت کاتالیزوری برای برخی از رمانتیک ترین و تراژیک ترین داستان هایی بوده که از زوایای مختلف به مقوله خیانت می پردازند. اما فیلم هایی که در مورد خیانت و بی وفایی ساخته می شوند، همیشه در مورد روابط جنسی نیستند.

20 فیلم برتر تاریخ سینما در مورد خیانت

به جای آن، آن ها می توانند هر طرف داستان روابط ها، چیزی که منجر به این رابطه شده، اینکه آیا این رابطه واقعی و مجاز بوده و عواقب آن را به تصویر بکشند. بسیاری از این فیلم های خیانت، یک روایت فانتزی یا هشدار دهنده را روایت می کنند، در حالی که چیزی در مورد زندگی شخصیت ها به مخاطب می آموزند. فیلم هایی مانند Fatal Attraction و پایان ویرانگر آن ها برای مدت های طولانی مخاطبان را رها نمی کند، زیرا این موضوع بزرگ ترین ترسی است که هر کسی در روابط عاشقانه دارد. در حالی که فیلم های در مورد خیانت زنان کمتر از فیلم های در مورد خیانت مردان هستند، همچنان این کلیشه ها در این ژانر وجود داشته و در اینجا می خواهیم شما را با ۲۰ فیلم برتر تاریخ سینما در مورد خیانت آشنا کنیم که به ترتیب رتبه بندی شده اند.

20 فیلم برتر تاریخ سینما در مورد خیانت

۲۰- Indecent Proposal (1993)

دمی مور و وودی هارلسون در این فیلم نقش یک زوج عاشق به نام های دیوید و دایانا را بازی می کنند که روزگار سختی را می گذرانند، و در لحظه های درماندگی، عشق آن ها به بوته آزمایش گذاشته می شود. در یکی از پیچیده ترین فیلم ها در مورد خیانت، یک تاجر ثروتمند به نام جان به این زوج یک میلیون دلار پیشنهاد می دهد، در ازای یک اینکه یک شب با دایانا تنها باشد. بعد از تعمق فراوان، زوج داستان با این پیشنهاد موافقت می کنند زیرا به شدت به پول نیاز دارد اما با گذشت زمان، فشار روی جان به خاطر خیانتی که همسرش با توافق او کرده برایش قابل تحمل نیست و در نهایت همسرش را به سمت جان سوق می دهد. در این فیلم ساخته آدرین لین، موضوع بحث برانگیز «خریدن» دایانا توسط جان برای یک شب (و اجازه گرفتن تنها از دیوید، و نه خود دایانا) همواره مورد انتقاد قرار گرفته است و به عنوان یکی از عجیب ترین فیلم ها در مورد خیانت زنان، این فیلم در هنگام انتشارش نقدهای تندی دریافت کرد. اما Indecent Proposal یک فیلم پرفروش بود و تا به امروز نیز همچنان یک داستان هشدار دهنده در مورد ناامیدی و درماندگی و عواقب رفتارهای یک فرد است.

20 فیلم برتر تاریخ سینما در مورد خیانت

۱۹- The Girl On The Train (2016)

بر اساس اولین رمان پائولا هاوکینز، فیلم The Girl on the Train بدون شک یکی از جذاب ترین داستان های سینمایی در مورد خیانت است که در آن امیلی بلانت در نقش برجسته یک زن الکلی با علاقه وسواسی به همسرش سابق ظاهر می شود. او هر روز سوار قطار می شود و همیشه هنگام ورود و خروج از قطار مست است. یکی از جذاب ترین تصاویری که وی در طول این سفرهای روزانه می بیند، رابطه زوج اسکات و مگان است که رابطه ای ظاهراً بسیار ایده آل و عاشقانه دارند. بعد از اینکه او فکر می کند شاهد کشته شدن مگان به دست اسکات بوده، شخصیت امیلی بلانت وارد یک پرونده فرد گمشده شده که می تواند اشارات بزرگتری مربوط به بی گناهی یا گناهکاری بالقوه او داشته باشد. کتاب هاوکینز یک داستان بامزه تابستان است اما اقتباس سینمایی طوری است که به وضوح تلاش می کند حال و هوایی شبیه فیلم Gone Girl ساخته دیوید فینچر داشته باشد. فیلم فینچر به وضوح بهتر از فیلم حاضر است اما The Girl on the Train هنوز هم بازیگران برجسته ای دارد که بر بازی بی نقص امیلی بلانت در نقش شخصیت اصلی وابسته بوده و در اینجا به جای زن خیانتکار، با فیلمی در مورد شوهری خیانتکار مواجه هستیم.

20 فیلم برتر تاریخ سینما در مورد خیانت

۱۸- What Lies Beneath (2000)

در یکی از ماندگارترین فیلم های تاریخ سینما در مورد خیانت به نام What Lies Beneath (2000)، هریسون فورد نقش نورمن را بازی می کند که خیانتش برایش دردساز می شود و به همین خاطر نیز این فیلم از آن دسته فیلم هایی است که شوهر خیانت می کند. بعد از اینکه متوجه یک سری اتفاقات عجیب در خانه شان می شود، همسر او کلر، در می یابد که شوهرش با زنی که اکنون مرده و ظاهراً روحش به سراغ آن ها آمده رابطه داشته است، موضوعی که باعث می شود رازهای هولناکی افشا شوند. در سناریویی از کلارک گرگ، رابرت زمکیس به عنوان کارگردان فیلم، آلفرد هیچکاک درونی خود را وارد داستانی در خیانت کرده و یک فیلم پرتعلیق و آرام سوز را خلق می کند که پایان به شدت تکان دهنده ای دارد. حتی موسیقی آلن سیلوستری نیز یادآوری کارهای برنارد هرمان است، کسی که اکثر موسیقی متن فیلم های هیچکاک را می ساخت.

20 فیلم برتر تاریخ سینما در مورد خیانت

۱۷- Unfaithful (2002)

آدرین لین یک بار دیگر نیز با فیلم با عنوان بامسمای Unfaithful به بررسی خیانت می پردازد، فیلمی با بازی ریچارد گی یر و دیان لین در نقش زن و شوهری با ازدواجی بدون اشتیاق به نام های ادوارد و کانی. اما کانی به صورت اتفاقی با مردی جوان تر به نام پل آشنا می شود که به یک رابطه عاشقانه خیانت آمیز در یکی از بهترین فیلم های این فهرست در مورد خیانت زنان منجر می شود. در نهایت، پی بردن ادوارد به خیانت همسرش به یک سری اتفاقات غیرمنتظره ختم می شود. لین که به خاطر فیلم های اروتیکش با داستان هایی جذاب مانند Deep Water شناخته می شود، تریلری برای بزرگسالان خلق کرده است که می تواند باعث درگیری و بحث بین زوجینی شود که به تماشای آن می نشینند.

20 فیلم برتر تاریخ سینما در مورد خیانت

۱۶- Fatal Attraction (1987)

در یکی از نادرترین مواردی که یک تریلر اروتیکنامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم می شود، Fatal Attraction یکی از تحسین شده ترین فیلم ها در مورد خیانت به کارگردانی آدرین لین و با بازی مایگل داگلاس است. مایکل داگلاس در این فیلم نقش دن را بازی می کند که علیرغم داشتن ازدواجی شاد و یک زندگی خوب، وارد یک رابطه عاشقانه افسارگسیخته و لحظه ای با الکس می شود. اما بعد از اینکه دن به رابطه شان پایان می دهد، الکس دست از سرش بر نمی دارد و دوست ندارد نادیده گرفته شود و به همین خاطر شروع به انجام رفتارهای خطرناک و وسواس گونه ای می زند. با انتخاب بی نقص بازیگران و روایتی پر از تنش، فیلم Fatal Attraction یک تریلر سکسی اما تراژیک است که بدون شک باعث می شود مردان در مورد داشتن روابط عاشقانه خارج از ازدواج مرددتر شوند، فیلمی ساخته شده در سال ۱۹۸۷ که بسیار متفاوت از فیلم های در مورد خیانت شوهران است.

20 فیلم برتر تاریخ سینما در مورد خیانت

۱۵- Brothers (2009)

این درام جنگی کمتر دیده شده روی اتفاقاتی تمرکز دارد که پس از بازگشت یک اسیر جنگی به خانه رخ می دهد، فیلمی که از غم انگیزترین فیلم ها در مورد خیانت است. توبی مگوایر نقش سم کیهیل را بازی می کند، کهنه سربازی که برای مدتی در زندان طالبان بوده و سیا فکر می کند که او مرده است. برادر سم، تامی (با بازی جیک جیلنهال) خود را وارد زندگی خانواده سم می کند، از جمله رابطه ای که با همسر او گریس و دخترانش ایزابل و مگی شکل می گیرد. در فیلم Brothers در واقع خیانت و رابطه عاشقانه ای وجود ندارد و تنها یک علاقه لحظه ای، زودگذر و همراه با پشیمانی شکل می گیرد و این یعنی با فیلمی در مورد خیانت همسران مواجه نیستیم اما سم فکر می کند که همسرش به او خیانت کرده است. او در مدت اسارت در دست طالبان مجبور می شود یک سرباز آمریکایی دیگر را بکشد و با اختلال فشار روانی پس آسیبی به خانه باز می گردد. در شرایطی که از خانواده اش فاصله می گیرد، دخترانش به سمت گریس و تامی به عنوان زوجی بهتر متمایل می شوند. بدین ترتیب سم مجبور می شود همه چیز را فاش کند تا ازدواجش را نجات دهد. این فیلم برداشتی متفاوت نسبت به بی وفایی دارد و بازی های خوب بازیگرانش نقطه قوت آن است.

20 فیلم برتر تاریخ سینما در مورد خیانت

۱۴- The Great Gatsby (2013)

باز لورمن فیلمساز برجسته در این فیلم برداشتی خاص از یکی از مشهورترین رمان های تاریخ سینما را در فیلم The Great Gatsby دارد. داستان فیلم در دهه ۱۹۲۰ روایت می شود، جایی که یک مرد مرموز و ثروتمند تلاش دارد با عشق گذشته اش که اکنون ازدواج کرده بار دیگر رابطه برقرار کند و بدین ترتیب یکی از معدود فیلم های ژانر خیانت در مورد زنان خیانتکار شکل می گیرد. تم های زیادی در این داستان باشکوه مورد بررسی قرار می گیرد، فیلمی بسیار باشکوه و جذاب در ژانر فرعی خیانت که در آن خیانت و عواقبش بیش از هر چیز دیگری مورد بحث قرار می گیرد. این فیلم یک تجربه بصری بسیار زیبا بوده و فهرستی از بازیگران مشهور به رهبری لئوناردو دی کاپریو در نقش گتسبی بزرگ را در خود دارد.

20 فیلم برتر تاریخ سینما در مورد خیانت

۱۳- Bound (1996)

پیش از فیلم تحسین برانگیز The Matrix، خواهران واچوفسکی اولین تجربه کارگردانی خود را در یکی از بهترین فیلم های ژانر خیانت انجام دادند که یک تریلر جنایی به نام Bound بود. به عنوان فیلمی در ژانر فرعی زنان خیانتکار، این فیلم داستان یک خلافکار سابق را روایت می کند که با نامزد یک عضو مافیا آشنا شده و عاشق او می شود. در شرایطی که این دو وارد رابطه ای ممنوع می شوند، نقشه ای برای به سرقت بردن پول می کشند. در حالی که این فیلم مقیاسی بسیار کوچکتر از فیلم های شناخته شده تر واچوفسکی ها دارد، اما بسیار تاریک و یک تریلر کوچک اما جذاب و سرگرم کننده است. همچنین این فیلم به خوبی استعدادی که این دو از همان ابتدا در فیلمسازی داشتند را به تصویر می کشد.

20 فیلم برتر تاریخ سینما در مورد خیانت

۱۲- Fish Tank (2009)

پیش از اینکه بازیگر مشهور امروزی شود، مایکل فاسبندر در این درام بلوغ پرتنش اما کوچک بازی کرد که یکی از چند فیلم وی در ژانر خیانت است. فیلم Fish Tank داستان یک دختر نوجوان را روایت می کند که رابطه ای را با نامزد جدید مادرش آغاز می کند، کسی که نقشش را فاسبندر بازی می کند، فیلمی که یکی از معدود فیلم های این فهرست با خیانت زن است. با بازی خیره کننده ای از کیتی جارویس، فیلم Fish Tank یک داستان کوچک اما تاثیرگذار دارد. تماشای برخی از سکانس های این فیلم دشوار است اما یک تجربه تعمق برانگیز و قدرتمند را برای مخاطب رقم می زند.

20 فیلم برتر تاریخ سینما در مورد خیانت

۱۱- Sideways (2004)

کمدی برنده اسکار Sideways با بازی پل جیاماتی در نقش یک نویسنده ناموفق است که دوست در آستانه ازدواجش را به یک سفر دوران تعطیلات به یک منطقه روستایی می برد. اما در شرایی که دوستش در تلاش برای ایجاد یک رابطه سریع پیش از ازدواجش است، جیاماتی تلاش دارد رابطه ای با یک خدمتکار دوست داشتنی شکل گیرد، در یکی از بهترین فیلم های ژانر خیانت که جیاماتی نقش اصلی آن را دارد. این کمدی کوچک مستقل به لطف سناریو نیشدار و بامزه اش و همچنین بازی های فوق العاده از بازیگرانش، از جمله توماس هیدن چرچ در نقش دوست خیانتکار و نفرت انگیزش بسیار جذاب و درگیر کننده است.

20 فیلم برتر تاریخ سینما در مورد خیانت

۱۰- Notes On A Scandal (2006)

بر اساس کتاب Notes on a Scandal، این فیلم در مورد یک معلم به نام شبا با بازی تحسین برانگیز کیت بلانشت است که تاریخچه ای طولانی از تعقیب گری دارد. متاسفانه، باربارای تنها از این راز به سود خود و برای سوء استفاده از شبا استفاده می کند. Notes on a Scandal یک داستان تراژیک است، نه تنها از این لحاظ که در مورد اعتماد به افراد نامناسب است بلکه عواقبی وحشتناک را نشان می دهد که خیانت می تواند بر یک خانواده و افراد دخیل در این رابطه داشته باشد. برای نقش هایشان، هم کیت بلانشت و هم جودی دنچ نامزد دریافت جایزه اسکار شدند.

20 فیلم برتر تاریخ سینما در مورد خیانت

۹- Eyes Wide Shut (1999)

فیلم Eyes Wide Shut به کارگردانی استنلی کوبریک در مورد چیزی جز روابط خارج از ازدواج نیست و البته یکی از نمادین ترین و مشهورترین فیلم های ژانر خیانت. نیکول کیدمن در این فیلم نقش آلیس هارتفورد را بازی می کند، زنی که نزد شوهرش اعتراف می کند که مردی دیگری هست که در رویاهایش با او رابطه دارد. تام کروز نقش شوهر پزشک او بیل را بازی می کند که بعد از اطلاع از این ماجرا، در طول یک شب تلاش می کند به شکلی از او انتقام بگیرد و یک تجربه سکس خارج از ازدواج داشته باشد. اما در پدیده ای نادر در ژانر خیانت، بیل هرگز خیانت نمی کند و رابطه اش را با همسرش تعمیق می بخشد. آخرین فیلم کوبریک بسیار مبهم است. همین موضوع در مورد زنی که او را از خیانت باز می دارد نیز صدق می کند، کسی که صحبت هایش توسط کیت بلانشت، بازخوانی می شود.

20 فیلم برتر تاریخ سینما در مورد خیانت

۸- Little Children (2006)

Little Children یکی از پیچیده ترین فیلم ها در مورد خیانت زنان است که در آن سارا و برد بعد از یک ازدواج ناشاد و ناموفق خود را در رابطه هایی خارج از ازدواج می یابند. سارا یک زن خانه دار ناشاد است که توچه برد را به خود جلب می کند، مردی که به نوبه خود با زنی زیبا ازدواج کرده و به جای بلوغ، هنوز در دوران خامی جوانی به سر می برد. برای سارا، این رابطه تحقق بخش یک فانتزی است و برای برد به معنای همچنان دوست داشتنی بودن است. با داستانی فرعی در مورد یک مهاجم جنسی، فیلم Little Children نگاهی پیچیده به زندگی روستایی است که در آن همه شخصیت ها نقص هایی دارند.

20 فیلم برتر تاریخ سینما در مورد خیانت

۷- An Affair To Remember (1957)

با بازی کری گرانت و دبورا کر، فیلم An Affair To Remember یکی از قدیمی ترین فیلم های این فهرست در مورد خیانت است، فیلمی در مورد دو شخصی که سوار بر یک کشتی تفریحی یک رابطه عاشقانه تندو تیز دارند، علیرغم اینکه با زن و مرد دیگری در رابطه هستند. آن ها تصمیم می گیرند که شش ماه دیگر در ساختمان امپایر استیت با هم ملاقات کنند تا رابطه عاشقانه شان را ادامه دهند اگر توانسته باشند از شریک قبلی زندگی شان جدا شوند. اما یک اتفاق باعث می شود که این دو دیگر نتوانند با هم دیدار کنند. علیرغم نقدهای اولیه متفاوت، An Affair to Remember اکنون به عنوان یکی از رمانتیک ترین فیلم های تاریخ سینما شناخته می شود. این فیلم قدرت دوست داشتنی عشق را به مخاطب نشان می دهد و اینکه علیرغم تمام موانع، عشق واقعی گاهی اوقات می تواند راهی برای بازگشت به شما پیدا می کند، علیرغم این که این فیلم در در ژانر خیانت زنان قرار می گیرد.

20 فیلم برتر تاریخ سینما در مورد خیانت

۶- The Bridges Of Madison County (1995)

فیلم The Bridges Of Madison County بر اساس کتابی به همین نام و به کارگردانی کلینت ایستوود، در مورد یک عکاس-روزنامه نگار به نام رابرت است که برای عکس گرفتن از پل ها به مدیسون کانتی می آید و آنجاست که با فرانچسکا آشنا می شود که یک ازدواج بدون احساس و اشتیاق را تجربه می کند. این دو یک رابطه چهار روزه را شکل می دهند، در حالی که شوهر و فرزندان فرانچسکا از او دور هستند. این فیلم از پیچیده ترین فیلم های ژانر خیانت زنان است اما خیانتی که به زندگی شخصیت زن معنا بخشیده و برای تمام عمرش آن را به خاطر می سپارد. هالیوود داستان های عاشقانه زیادی در مورد انسان های میانسال نمی سازد اما The Bridges Of Madison County یک داستان عاشقانه بالغ و بزرگسالانه برای افراد باتجربه ارائه می کند و همچنین زوجین جوانی که مدت هاست زندگی عاشقانه دارند.

20 فیلم برتر تاریخ سینما در مورد خیانت

۵- Silver Linings Playbook (2012)

فیلم Silver Linings Playbook ساخته دیوید او راسل یک برداشت جذاب بر ژانر فیلم های خیانت است، در شرایطی که عمدتاً روی واکنش نسبتاً مرگبار شخیت پت به خیانت همسرش تمرکز دارد. بردلی کوپر در این فیلم نقش پت سولیتانو جونیور را بازی می کند، مردی مبتلا به دوقطبی شخصیتی که اخیراً متوجه خیانت همسرش شد و علیرغم حال و هوایی مشابه فیلم های خیانت زنان، پیچش داستانی خاصی دارد. او خیلی زود با تیفانی مکسول آشنا می شود، بیوه جوانی که فرصتی در اختیار پت قرار می دهد. با هم، این دو در یک رقابت رقص شرکت می کنند که بخشی از هدف آن بازگرداندن همسر پت است. خیلی زود تیفاتی و پت زندگی شخصی شان را مورد بازنگری قرار داده و به مرحله بعدی زندگی هایشان می روند.

20 فیلم برتر تاریخ سینما در مورد خیانت

۴- Gone Girl (2014)

روزاموند پایک، در یک بازی نامزد جایزه اسکار، نقش شخصیت اصلی فیلم به نام ایمی دان را بازی می کند که یکی از بهترین فیلم های ژانز خیانت است. بن افلک نیز نقش شوهرش را بر عهده دارد، که مظنون اصلی مفقود شدن اوست. در این فیلم و نسخه کتابی اش، نیکلاس (افلک) رابطه ای را با یکی از دانشجویانش به نام اندی ترتیب می دهد، بعد از اینکه از زندگی اش با همسر خود خسته شده است. در این فیلم از دیوید فینچر، انتقام به خاطر خیانت وارد سطحی تازه می شود. ایمی یک شخصیت جذاب با افکار بسیار ترسناک است و شخصیتی که به خاطر مونولوگ مشهور پایک مشهور شده است. فیلم Gone Girl سندی بر این است که ژانر تریلر خیانت هنوز هم زنده و مملو از سورپرایز است.

20 فیلم برتر تاریخ سینما در مورد خیانت

۳- Brokeback Mountain (2005)

اکثر فیلم های این ژانر در مورد افرادی هستند که شانسی برای دنبال کردن علایقشان خارج از ازدواج های کم فروغشان بدست می آورند، اگر چه در این فیلم رابطه ای به تصویر کشیده می شود که افراد دخیل در آن آزاد می شوند که خودِ واقعی شان را نشان بدهند. به کارگردانی آنگ لی، این فیلم داستان انیس و جک را روایت می کند، دو گاوچران که در طول یک ماموریت مزرعه ای در تابستان، رابطه ای ممنوعه را با هم شکل می دهند و این رابطه در طول ۲۰ سال ادامه دارد، در شرایطی که هر دویشان ازدواج کرده اند. این فیلم که در زمان انتشارش بحث برانگیز شد، یکی از فیلم های متفاوت در ژانر وسترن است. در نهایت Brokeback Mountain یک فیلم زیبا و احساسی است که می گوید عشق نیروی به پیش برنده زندگی است.

20 فیلم برتر تاریخ سینما در مورد خیانت

۲- Cape Fear (1991)

فیلم Cape Fear ساخته مارتین اسکورسیزی یکی از آن فیلم های ترسناکی است که ریشه در واقعیت دارد و همین موضوع داستان را بسیار ترسناک تر از قبل می سازد. اگر چه یکی از کمترین فیلم های واضح ژانر خیانت است، این فیلم نیک نولت را در نقش یک وکیل زنباره به تصویر می کشد که مدام به ازدواجش با لی خیانت می کند، که عواقب هولناکی در پی دارد. شخصیت مکس کدی با بازی رابرت دنیرو، خلافکار و زندانی سابقی است که قصد دارد از شخصیت وکیل نولت انتقام بگیرد، زیرا وی را مسبب زندانی شدن خود می داند. او سعی دارد با شکنجه دادن این مرد و خانواده اش از وی انتقم بگیرد و از روابط خارج از ازدواج این وکیل برای دور کردن آن ها از هم و همچنین وسوسه کردن دختر نوجوان خانواده استفاده می کند. تماشای فیلمی ساخته اسکورسیزی در ژانر خیانت بسیار بامزه و هیجان انگیز است و دنیرو نیز بازی بی نقص و فراموش نشدنی در نقش شخصیت منفی داستان ارائه می دهد.

20 فیلم برتر تاریخ سینما در مورد خیانت

۱- In The Mood For Love (2000)

شاید یکی از رمانتیک ترین فیلم های عاشقانه ژانر خیانت در مورد دو شخصیت است که در نهایت رابطه ای بینشان شکل نمی گیرد. In The Mood For Love یک داستان عاشقانه شاهکار است که در دهه ۱۹۶۰ در شانگهای روایت می شود، جایی که دو همسایه تنها در می یابند که شرکای زندگی شان به آن ها خیانت می کنند. این دو در نهایت عاشق عم می شوند اما تصمیم می گیرند که در برابر امیالشان مقاومت کنند، زیرا نمی خواهند همانند همسرانشان خیانت کنند. به کارگردانی وونگ کار وای، فیلم In The Mood For Love در فهرست بهترین فیلم های تاریخ سینما قرار دارد که در آن عشق و تنهایی به شکلی به تصویر کشیده می شود که تا مدت ها با مخاطب باقی می ماند. با زیر و رو کردن ژانر همسران خیانتکار، این فیلم بیشتر در مورد ارزش ها و رنج وفادار ماندن است تا عواقب خیانت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۰ فیلم در ژانر خیانت و بی وفایی که باید دید؛ از What Lies Beneath تا Gone Girl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..