تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهش ۱۱۲ درصدی فروش "ش&

جهش ۱۱۲ درصدی فروش شیران در فصل اول سال مالی

به گزارش بورس نیوز، تولیدات این شرکت در سال مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به طور متوسط بر عدد ۱۷,۲۰۲ و ۱۷,۴۳۸ تن استوار است و در سه ماه ابتدایی سال مالی جدید ۱۶,۹۰۳ تن تولید را از آن خود کرده است.

بر اساس گزارش اعلام شده، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران با نماد (شیران) در سال مالی ۱۴۰۰ به طور متوسط هر ماه ۴۳۷ میلیارد فروش داشته است.

شایان ذکر است، در فصل اول و دوم سال مالی ۱۴۰۱ به طور متوسط هر ماه ۴۰۳ و ۵۶۷ میلیارد بوده و تابستان متوسط فروش ۷۳۳ میلیاردی را تجربه کرده و در پاییز ۱۴۰۱ به ۷۷۴ میلیارد رسیده بود.

این شرکت سال مالی ۱۴۰۲ را با فروش ۴۴۷ میلیارد تومانی آغاز کرده و در بهمن ماه همان سال فروش سنگین ۱,۰۲۵ میلیاردی را رقم زده است و در ماه اسفند فروش‌های عالی خود را با ۱,۱۰۵ میلیارد تداوم داده است.

گفتنی است، مقدار فـروش LAB س، گ صنایع شیمیایی در ماه جاری ۱۹,۶۹۹ تن (میانگین سال قبل ۹,۵۸۲ تن) و نرمال پارافین ۵,۳۰۶ تن (میانگین سال قبل ۷,۳۷۶ تن) بوده است. در ماه جاری ۱۳ هزار تن LAB و ۵ هزار تن NP صادرات داشته است.

نرخ‌های فروش ۴۵ هزار تومان برای LAB اعلام و در سال مالی گذشته متوسط فروش ۴۱ هزار تومان ثبت شده بود. شایان ذکر است با توجه به تغییر نرخ دلار مبنای بورس کالا، نرخ‌های فروش شرکت در ماه آینده به کانال ۵۰ هزار تومان خواد رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهش ۱۱۲ درصدی فروش "ش&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..