تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سکوت بازیکنان استقلال شکست

سکوت بازیکنان استقلال شکست

دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر با پیروزی آبی‌پوشان به پایان رسید اما بازیکنان استقلال در مواجهه با پرسش های متعدد خبرنگاران به جای پرداختن به پیروزی ارزشمند هفته بیست و چهارم به مسائل مالی و مدیریتی پرداختند.

مروری بر صحبت های تک تک بازیکنان که در راهروی خروجی ورزشگاه آزادی با خبرنگاران صحبت کردند مشخص می‌کند بازیکنان استقلال ماههاست که نسبت به شرایط مالی شان دچار مشکلاتی بوده اند.

«یکی از فروختن خانه‌اش خبر می‌دهد، دیگری از اجاره دادن آن و مستاجر شدنش! یکی دیگر از فروش اتومبیلش خبر داد و این که با اسنپ به محل تمرین تردد می‌کند. دیگری گفت که به خاطر نداشتن اتومبیل با ماشین دوستانش به محل سکونتش برمی‌گردد و...». این مسائل به اضافه آن که تقریباً اکثر آنها اعلام کردند در این مدت حضور مدیریت کنار استقلال را احساس نکردند یک دلیل بیشتر نداشته است.

یکی از افراد نزدیک به تیم استقلال در این باره گفت: «بازیکنان استقلال که فصل قبل با این تیم قهرمان آسیا شدند بسیار امیدوار بودند این تیم بتواند با پرداخت پول استراماچونی مشکل دریافت مجوز حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد تا زحمات فصل قبل تیم استقلال بر باد نرود».

در واقع این موضوع اصلی ترین دلیل سکوت بازیکنان طی ۴ ماه گذشته و حتی شب عید بود که بدون دریافتی از باشگاه به خانه هایشان برگشتند. اما حالا وقتی بازیکنان متوجه شدند که باشگاه قادر به پرداخت پول آنها نبوده و بدهی استراماچونی را هم نداده، تصمیم به صحبت کردن در این باره گرفته و موضع روشنی را علیه مدیریت باشگاه اتخاذ کردند.

به نظر می‌رسد حالا که دیگر موضوع حذف استقلال از آسیا قطعی شده باید شاهد مصاحبه های ادامه دار بازیکنان در رابطه با وضعیت باشگاه و مشکلات مالی آن باشیم.

باشگاه استقلال تا ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه روز جمعه یازدهم فروردین فرصت داشت بدهی استراماچونی را پرداخت کند تا از خطر حذف از آسیا در امان بماند اما حالا علاوه بر این موضوع باید منتظر عواقب بیشتر عمل نکردن به رای کمیته انضباطی فیفا هم باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سکوت بازیکنان استقلال شکست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..