تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال برداشته شد

رییس پلیس راه البرز از رفع ممنوعیت در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال خبرداد و گفت : اکنون تردد در این مسیر ۲ طرفه است.

پیمان کرمی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از صبح امروز(شنبه) به دلیل تخلیه بار ترافیکی، تردد وسیله نقلیه از کرج و آزادراه تهران - شمال ممنوع شده بود.

وی تاکید کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط جنوبی و شمالی جاده کرج - چالوس عادی بوده ضمن آنکه شاهد بارش پراکنده برف در محدوده کندوان هستیم .

وی خاطرنشان کرد: مسافران با توجه به باربرگشت سفرهای نوروزی، زمان سفر خود را مدیریت کنند و قبل از سفر، از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کرمی از مسافران خواست هنگام سفر ضمن رعایت سرعت مطمئنه از هرگونه حرکات مخاطره آمیز پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال برداشته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..