تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقشه شوم برای شب عید کارمندان یک شرکت / سناریوی سعید باورنکردنی بود!

به گزارش رکنا، مردی با چهره‌ای آشفته و در حالی که دستانش را پانسمان کرده بود، به پلیس کلانتری رفت و از ماجرای دستبرد 80 میلیون تومانی زورگیران پرده برداشت.

«سعید» به ماموران گفت: در یک شرکت خصوصی کار می‌کنم و هر ماه برای گرفتن حقوق کارمندان و هزینه‌های شرکت به بانک می‌روم و با نقد کردن چک شرکت به محل کارم می‌رفتم، اما امروز وقتی از بانک خارج شدم، هدف زورگیران خشن قرار گرفتم.

وی افزود: ساعت 11 ظهر بود که 80 میلیون تومان را داخل کیسه‌ای گذاشته بودم و از بانک خارج شدم و زمانی که به خودرویم رسیدم، 2 جوان قوی‌هیکل پیش رویم ایستادند و خواستند بسته پول‌ها را در اختیارشان قرار دهم.

ترسیده بودم و خواستم پا به فرار بگذارم که آنها با چاقو مرا تهدید کردند و با هم درگیر شدیم که در این ماجرا آنها با چاقو دستم را زخمی کردند و لباس‌هایم پاره شد که در پایان دزدان پول‌ها را گرفتند و با سرعت پا به فرار گذاشتند.

بدین ترتیب ماموران برای ردیابی زورگیران خشن وارد عمل شدند و در گام نخست آلبوم مجرمان سابقه‌دار را پیش روی طعمه دزدان قرار دادند، اما در این مرحله هیچ سرنخی به دست نیامد.

ماموران در کاوش‌های بعدی به رفتارهای طعمه دزدان مشکوک شدند و در این مرحله سراغ رییس شرکت خصوصی رفته و تحقیقات خود را در زمینه سعید شروع کردند.

رییس شرکت به افسر پرونده گفت: سعید یک سال است که به عنوان پیک موتوری و در کارهای نقد کردن چک‌ها مشغول به کار است و تا به امروز کار خلافی انجام نداده است.

وی ادامه داد: معمولا پول‌های کمی به صورت نقدی جابه‌جا می‌شد، ولی چون آخر سال نزدیک است و می‌خواستم عیدی و پاداش نیروها را به صورت نقدی بپردازم، مبلغ چک زیاد شد و نمی‌دانم سرقت واقعی بوده یا سعید نقش‌پردازی کرده است.

بدین ترتیب ماموران بار دیگر به محلی که سرقت صورت گرفته بود، رفته و آنجا را به طور دقیق مورد تجسس قرار دادند و موفق به دستیابی چند دوربین مداربسته شدند.

ماموران با توجه به ادعاهای سعید فیلم‌های زمان سرقت را با توجه به ساعت و محل درگیری‌اش با دزدان مورد بازبینی قرار دادند و جالب اینکه در بررسی یک ماه فیلم‌ها هیچ تصویر درگیری یا مشکوکی به دست نیامد.

سعید بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و اصرار داشت در این ماجرا هدف حمله دزدان قرار گرفته و بی‌گناه است و می‌گفت حتما دزدی خارج از کادر دوربین‌های مداربسته صورت گرفته است.

تیم پلیسی در کاوش‌های بعدی سعید را به پزشکی قانونی فرستادند تا محل‌هایی که هدف چاقوی دزدان قرار گرفته شده، مورد تحقیق قرار گیرد که در این مرحله متخصصان در گزارشی اعلام کردند که محل‌هایی که زخمی شده است، نشان از خودزنی دارد و فرضیه درگیری را رد کردند.

همین سرنخ کافی بود تا سعید خود را در برابر نقش‌پردازی‌های شکست خورده‌اش ببیند و ناچار لب به بیان حقیقت باز کند.

این جوان فریبکار در اعترافاتش گفت: سال‌هاست که با موتور کار می‌کنم تا اینکه از طریق یکی از آشنایانمان وارد این شرکت خصوصی شدم و کارهای بانکی و موتوری‌شان را انجام می‌دادم.

وی افزود: حقوقم نسبت به کار در خیابان بهتر بود و همیشه پول‌های کمی را جابه‌جا می‌کردم و به همین خاطر هیچ‌وقت وسوسه نشدم تا اینکه با چک 80 میلیون تومانی روبه‌رو شدم.

سعید ادامه داد: چون دوست داشتم شب عید پرخاطره‌ای با خانواده‌ام داشته باشم، تصمیم گرفتم با نقش‌پردازی پول‌ها را به سرقت ببرم.

بعد از نقد کردن چک به سرعت به خانه رفتم و با چاقو لباس‌هایم را پاره و چند ضربه به دستانم زدم که بعد از آن به درمانگاه رفته و پس از پانسمان کردن دستم با همان حالت پریشان به کلانتری رفتم تا کسی به من شک نکند.

وی در پایان گفت: فکر نمی‌کردم در آن محلی که گفته بودم دزدی صورت گرفته، دوربین مداربسته وجود دارد و حالا باید شب عیدم را با خاطره زندان بگذرانم.

بنا بر این گزارش، تحقیقات پلیسی نشان از آن دارد که سعید سال‌ها پیش نیز به خاطر سرقت به زندان رفته است و تحقیقات پلیسی در این پرونده ادامه

 دارد.

توصیه پلیسی

در راستای این پرونده سرهنگ سلطانی، معاون سابق اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تهران گفت: اداره‌ها و شرکت‌ها  باید همیشه برای پرداخت حقوق نیروهایشان به صورت بانکی اقدام کنند تا از دستبرد دزدان در امان باشند.

وی افزود: در این پرونده یکی از کارمندان شرکت دست به دزدی زده است که خیلی زود شناسایی شد، ولی این احتمال می‌رفت که طعمه دزدان قرار گیرد و به خاطر زیاد بودن پول‌ها در جریان حادثه‌ای دلخراش قرار گیریم.

سرهنگ سلطانی در پایان گفت: حتی‌المقدور برای جابه‌جایی پول‌ها از روش‌های درون‌بانکی استفاده کنیم تا شاهد کاهش پرونده‌های سرقت باشیم.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقشه شوم برای شب عید کارمندان یک شرکت / سناریوی سعید باورنکردنی بود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..