تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان عصر گوشی‌های گیمینگ لنوو

به‌تازگی یکی از کارمندان لنوو پستی منتشر کرده است که نشان می‌دهد لنوو در حال کاهش تجارت گوشی‌های گیمینگ خود با نام Legion است. لنوو هنوز واکنشی به این شایعات نشان نداده است؛ اما این اتفاق زمانی می‌افتد که با‌توجه‌به رقابت شدید در بازار و کاهش تقاضا، شرکتی تصمیم می‌گیرد تا تولید محصولاتش را کاهش دهد.

طبق گزارش گیزموچاینا، برخی از کاربران ادعا کرده‌اند که اخراج یا به خط‌های تولید دیگری مانند بخش تبلت لنوو منتقل شده‌اند. انتظار می‌رود که تعداد ۵۰ تا ۱۰۰ نفر کارمند در این فرایند اخراج شوند که تعدادی از آن‌ها با امضای قراردادهایی، مقداری غرامت دریافت می‌کنند.

گوشی هوشمند Legion Y70 لنوو که ماه اوت سال گذشته عرضه شد، محصولی محبوب در بازار گوشی‌های گیمینگ بود که از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و فضای ذخیره‌سازی LPDDR5+UFS3.1 و صفحه‌نمایش ۶/۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی عالی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد. با‌این‌حال، از‌آن‌جا‌که گوشی‌های هوشمند امروزی توانایی رقابت با تلفن‌های مخصوص بازی را پیدا کرده‌اند، ارزش منحصربه‌فرد گوشی‌های هوشمند گیمینگ مانند سری Legion کاهش یافته است.

بازار گوشی‌های هوشمند گیمینگ اخیراً با مشکلاتی روبه‌رو بوده است؛ زیرا شرکت‌های دیگری مانند بلک‌شارک نیز با مشکلات مالی و اخراج کارکنان در مقیاس بزرگ مواجه شده‌اند. در‌حالی‌که تصمیم لنوو برای منحل‌کردن تجارت گوشی‌های هوشمند گیمینگ Legion هنوز رسماً تأیید نشده است، شایعات منتشر‌شده مشکلاتی را نشان می‌دهد که برندهای گوشی‌های گیمینگ در بازار رقابتی امروز با آن مواجه هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان عصر گوشی‌های گیمینگ لنوو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..