تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس| اقدام پسندیده صلاح به احترام ماه رمضان

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در دقیقه 70 بازی با منچسترسیتی به‌طور همزمان 4 تعویض انجام داد که طی آن محمد صلاح، اندی رابرتسون، هاروی الیوت و دیگو ژوتا زمین را ترک کردند.

سرمربی آلمانی با این تعویض‌ها درحالی‌که تیمش 3-1 عقب بود، قصد داشت روند کار را تغییر داده و لیورپول را به بازی برگرداند که این اتفاق رخ نداد و شاگردان او در نهایت بازی را 4-1 باختند.

لحظاتی بعد از تغییرات کلوپ، یکی از اعضای کادر پشتیبانی لیورپول برای توزیع بطری‌های آب بین چهار بازیکن تعویض‌شده به‌سمت آن‌ها رفت که با اتفاقی جالب روبه‌رو شد.

محمد صلاح بطری آب را از او گرفته و زیر پایش گذاشت تا به احترام ایام ماه رمضان از نوشیدن آب جلوی دوربین‌ها خودداری کند.
محمد صلاح، ستاره مسلمان لیورپول، تک‌گل تیمش را در دقیقه 17 وارد دروازه سیتی کرد؛ گلی که میزبان با خلق یک کامبک رؤیایی آن را با 4 گل جبران کرد.

1837689

1837690

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس| اقدام پسندیده صلاح به احترام ماه رمضان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..