تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان مصرف تخم شربتی برای لاغری

آفتاب‌‌نیوز :

تخم شربتی نوشیدنی پرطرفداری است که قند خون را تنظیم و عطش را رفع می‌کند.

همچنین تخم شربتی حاوی اسید‌های چرب امگا ۳، فیبرها، آنتی اکسیدان‌ها، پروتئین‌ها و مواد معدنی مفیدی است که ذخیره چربی‌ها را متزلزل می‌کنند.

قدرت جذب کنندگی تخم شربتی نیز به کاهش وزن کمک می‌کند، زیرا تخم شربتی تا ۱۰ برابر بیشتر از وزن خود آب جذب می‌کند؛ در نتیجه سیرکننده است و تأثیر زیادی در سلامت و تناسب اندام دارد.

تخم شربتی با مشکل دهیدراته شدن بدن مقابله کرده و جذب مواد مغذی و الکترولیت‌ها را بهبود می‌بخشد.

تخم شربتی دارای زینک (روی) فراوانی است که سبب انرژی و مقاومت بیشتر عضلات شده و با چربی‌ها مقابله می‌کند. بهتر است این نوشیدنی را در ماه رمضان در وعده سحری مصرف کنید تا از خواص لاغری آن بهره‌مند شوید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان مصرف تخم شربتی برای لاغری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..