تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت 2 برادر خشن / بهزاد و بهروز به هیچکس رحم نمی کردند!

به گزارش رکنا، در پی گزارش‌ ماجراهای مشابه زورگیری به پلیس از سوی سرنشینان یک یا دو‌موتور طرح هوندا 125 که در آن دزدان با تهدید چاقو و قمه، به شیوه

تک موتور با دو سرنشین یا دو موتور با 4 سرنشین اقدام به سرقت‌های خیابانی می‌کردند، تیمی زبده ای از ماموران پلیس تحقیقات را آغاز کردند.

با شناسایی تعدادی از مالباختگان که در دام این شیوه و شگرد افتاده بودند، محل‌های سرقت شناسایی شدند.

یکی از مردان مالباخته به کارآگاهان گفت: ساعت 13 ظهردر خیابان بودم که 4 جوان با دو موتور به سمت من حمله‌ور شده و با تهدید چاقو اقدام به سرقت گردنبند من کردند. هنگام گردنبندقاپی، دزدان مرا به فاصله چند متر روی زمین کشیدند و پس از پاره شدن گردنبند و سرقت آن، به سرعت از محل گریختند.

پسری که تنها 15 سال سن داشت و همراه پدر خود به آگاهی رفته بود، با اشاره به زورگیری تلفن همراهش گفت: 5 عصر بود در حال رفتن به کلاس زبان بودم که یک موتوسیکلت با دو سرنشین در مقابل من توقف کرد و سرنشینان آن با تهدید چاقو اقدام به گرفتن گوشی تلفن همراهم کردند.

در ادامه وقتی ماموران از پدر این پسربچه سوال کردند که چرا یک گوشی تلفن همراه گران قیمت در اختیار پسرش در آن سن و سال گذاشته، پدر و پسر تنها سکوت کردند تا اینکه پدر با ناراحتی گفت: به اصرار پسرم مبنی بر اینکه یک بازی وجود دارد که تنها روی گوشی‌های مدل جدید قابلیت اجرا دارد، مجبور شدم این گوشی را برای او بخرم.

با آغاز اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، کارآگاهان توانستند 2 برادر به نام‌های «بهزاد» و «بهروز» 25 و 26 ساله را شناسایی کنند که همراه دو پسر دیگر از دوستان و بچه‌محل‌های خود به نام‌های «فرشاد» 20 ساله و «محمد» 22 ساله ، اقدام به تشکیل گروه جدیدی از زورگیران کرده اند. 

با شناسایی تصویر اعضای این باند از دزدان از سوی طعمه‌هایشان، دستور قضایی از سوی بازپرس صادر شد و هر 4 زورگیر دستگیر شدند.  دزدان در برابر مالباخته‌ها چاره‌ای جز اعتراف ندیدند و پذیرفتند به سرقت‌های زنجیره‌ای به شیوه گردنبندقاپی، موبایل‌قاپی، سرقت‌هایی با تهدید چاقو و گاهی حمله خونین به سوژه‌هایشان دست زده و گاهی نیز با تصادف ساختگی با خودروهای مالباختگان این سرقت‌ها را انجام داده‌اند.

بنابر این گزارش، با توجه به اعتراف هر چهار عضو باند به سرقت‌های سریالی ، مالباخته ها شناسایی و متهمان به زندان انتقال یافتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت 2 برادر خشن / بهزاد و بهروز به هیچکس رحم نمی کردند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..