تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس| باقلا قاتق هم جهانی شد

به گزارش خبرآنلاین،‌ نیویورک تایمز، رسانه معتبر آمریکایی در مطلبی به معرفی غذای محبوب گیلانی‌ها پرداخته است.

در بخشی از این مطلب آمده است:

«خورش باقالی محبوب و دوست داشتنی شمال ایران، سفیر محصولات اوایل بهار است. باقالی، شوید معطر و مقدار زیادی سیر با تخم مرغ ترکیب می شوند تا یک وعده غذایی آرام بخش داشته باشند. اگرچه پوست کندن و پوست کندن باقالی‌ها ییک کار وقت گیر است (اما اگر وقت دارید، آن را انجام دهید!). باقالی منجمد جایگزین مناسبی است، اما اگر در دسترس نیست، می توانید از کنسرو باقالی استفاده کنید. فقط به اندازه کافی تخم مرغ استفاده کنید که به خورش قوام بدهد، اما نباید طعم این خورش سرسبز را تحت تاثیر قرار دهد. تخم‌مرغ‌ها را می‌توان به دو صورت ترکیب کرد: شکافتن و آب‌خوردن، یا هم زدن برای جدا شدن. قاتوق باقالی معمولاً با برنج همراه با ماهی دودی و سیر ترشی یا با نان سرو می‌شود.»

عکس| باقلا قاتق هم جهانی شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس| باقلا قاتق هم جهانی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..