تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش‌بینی وضع آب و هوای کشور در روز طبیعت

برای برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز نیز در بعضی ساعات بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس آخرین خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی در روز ۱۳ فروردین هوای اکثر مناطق کشور صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید است.

وزش این باد شدید در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و جنوب شرق کشور شامل تهران، البرز، قم، مرکزی، سمنان، قزوین، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان است به‌طوریکه در نقاط مستعد همراه با خیزش گردوخاک و کاهش دید، خواهد بود.

همچنین در نیمه‌شرقی و جنوب کشور کاهش دما و در سایر مناطق روند تدریجی افزایش دما شروع می‌شود. علاوه بر این در برخی مناطق خراسان شمالی و نیمه‌شمالی خراسان رضوی بارش باران و برف، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

در عین حال برای برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز نیز در بعضی ساعات بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

روز یکشنبه (۱۳ فروردین) دریای خزر، خلیج فارس به‌ویژه در نیمه‌شرقی، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

منبع: ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش‌بینی وضع آب و هوای کشور در روز طبیعت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..