تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش عضو هیات مدیره استقلال به استعفای فتح‌الله‌زاده: کسی کمک نکرد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید فتح‌الله‌زاده تنها بود و مدیران نیز جلسات زیادی رفتند تا مشکلات مالی را حل کنند اما کسی کمک نکرد.

محمد مومنی در گفت‌وگو با ایسنا درباره استعفای علی فتح‌الله‌زاده اظهار کرد: او مدیر زحمتکشی است و باتوجه به این پروسه نیاز است که یک جلسه بگذاریم و این مساله را بررسی کنیم. ما از او انتظار داریم که به کارش ادامه دهد. موضع ما حمایتی است.

او ادامه داد: اکنون در شرایط بسیار سختی قرار داریم. قبل از استعفای فتح‌الله‌زاده با او صحبت کردم و سعی کردم منصرفش کنم چون نیاز داریم که دنبال کارها برویم اما قبول نکرد. او در باشگاه استقلال بسیار زحمت کشید.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره شعار هواداران علیه فتح‌الله‌زاده بیان کرد: هوادار حق دارد. همه ما برای هوادار زحمت می‌کشیم. باشگاه و هواداران لازم و ملزوم هم هستند و باید تلاشمان منجر به نتیجه شود تا هواداران خوشحال باشند.

او اضافه کرد: فتح‌الله‌زاده دست تنها بود. جلسات زیادی رفتیم اما کسی کمک نکرد. غیبت در رقابت‌های آسیایی برای استقلال باتوجه به پیشینه‌مان باعث می‌شود دچار معضل و مشکل شویم. هوادار ما قهرمانی دیده و سال‌ها با تیم‌های رقیب کری می‌خواند. کنار رفتن بسیار مشکل ساز خواهد بود چون از نظر مالی هم ضرر می‌کنیم.

مومنی ادامه داد: اگر در آسیا بودیم پول استراماچونی تامین می‌شد و می‌توانستیم آن را پرداخت کنیم. اکنون هم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ۳+۱ شد و اگر از قبل می‌گفتند، مشکلاتمان حل می‌شد. در هر صورت اسناد و مدارک را باشگاه بارگذاری کرده است و کمیته حرفه‌ای سازی باید جواب بدهد.

او با بیان اینکه « باید در مجمع تشکیل جلسه دهیم و به یک نقطه‌ای برسیم که حتما هوادار راضی باشد»، عنوان کرد: باید نظر هواداران را در تصمیماتمان لحاظ کنیم. قرار نیست به هوادار چیزی برسد اما رضایتشان باید جلب شود و شرایط خوب باشگاه را حفظ کنیم. زمانی که هوادار راضی باشد، جامعه آرامی خواهیم داشت و دیگر راحت تر کار می‌کنیم و تصمیم می‌گیریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش عضو هیات مدیره استقلال به استعفای فتح‌الله‌زاده: کسی کمک نکرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..