تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی Volla Phone X23 با طراحی بسیار مقاوم با دو سیستم‌عامل مختلف معرفی شد

شرکت آلمانی Hallo Welt Systeme که در زمینه‌ی توسعه‌ی فناوری منبع‌باز تخصص دارد، اخیراً محصول جدیدی به‌نام Volla Phone X23 معرفی کرده است. این گوشی از اکوسیستم گوگل استفاده نمی‌کند و درواقع به سیستم‌عاملی متن‌باز مجهز شده است که امکانات کنترلی بیشتری را دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

مشتریان می‌توانند از بین دو نسخه‌ی Volla Phone X23 یکی را انتخاب کنند. مدل اول با سیستم‌عامل Volla عرضه می‌شود نسخه‌ی دوم نیز از اوبونتو تاچ بهره می‌برد. این دستگاه با قیمت ۵۲۲ یورو (حدود ۵۵۸ دلار) قابل پیش‌خرید است. عرضه‌ی این محصول نیز از می ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد. نسخه‌ی مجهز به سیستم‌عامل Volla با اکثر برنامه‌های اندروید سازگاری دارد درحالی‌که نسخه‌ی اوبونتو تاچ از این ویژگی بی‌بهره است.

به گزارش گیزچاینا، Volla Phone X23 به تراشه‌ی Helio G99 مدیاتک مجهز شده است و از چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد. این محصول نمایشگری ۶٫۱ اینچی با وضوح HD Plus(معادل ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل) دارد و به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین پشتی دوگانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۸ مگاپکیسلی، مجهز شده است. این دستگاه یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی دارد که از شارژ سیمی ۳۰ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند همچنین ۱۲٫۲ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن ۲۷۰ گرم است.

گوشی Volla Phone X23 همچنین با استاندارد نظامی آمریکا موسوم‌به MIL-STD-810H سازگاری دارد و بنابراین مقاومت آن دربرابر انواع ضربه‌ها و شرایط آب‌وهوایی مختلف بالا است. این محصول همچنین از گواهی IP68 بهره می‌برد و دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاومت خواهد داشت. یکی از ویژگی‌های جذاب X23 امکان تعویض باتری بدون نیاز به ابزار خاص است.

Volla Phone X23 محصولی جدید و هیجان‌انگیز است که می‌توان آن را جایگزینی برای گوشی‌های هوشمند مجهز به اکوسیستم گوگل دانست. این دستگاه برای افرادی درنظر گرفته شده‌اند که به‌دنبال گوشی هوشمندی با امکان کنترل گسترده هستند. طراحی و مشخصات فنی این محصول خوش قیمت باعث شده است ارزش خرید بالایی داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی Volla Phone X23 با طراحی بسیار مقاوم با دو سیستم‌عامل مختلف معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..