تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیفت صورت (جراحی)، از روش انجام تا هزینه!

لیفت صورت (جراحی)

لیفت صورت (جراحی) یکی از روش‌های جوانسازی صورت است که می‌تواند علائم قابل مشاهده پیری در صورت و گردن شما را بهبود ببخشد. با این حال، اگر می‌خواهید این جراحی را انجام دهید، باید اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنید. 

بیشتر بخوانید: کش لیفت صورت، جایگزین عمل جراحی کشیدن پوست

در این مقاله می‌خوانید:

عمل لیفت صورت چگونه انجام می شود؟ کاندیدای مناسب جراحی لیفت صورت اقدامات پیش از لیفت صورت (جراحی) عوارض و خطرات احتمالی عمل لیفت صورت مراقبت‌های بعد از جراحی لیفت صورت هزینه جراحی لیفت صورت عمل لیفت صورت چگونه انجام می شود؟

لیفت صورت (جراحی) معمولاً تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود.

لیفت صورت (جراحی) معمولاً تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود. البته گاهی اوقات نیز ممکن است با استفاده از بی حسی موضعی و آرام بخش باشد. علاوه بر این، انواع روش لیفت صورت وجود دارد که ممکن است جزئیات انجام آن‌ها با هم فرق داشته باشد، اما به طور کلی مراحل لیفت صورت (جراحی) عبارتند از:

بیشتر بخوانید: سن مناسب لیفت صورت

جراح باید برش‌هایی در بالای خط مو و شقیقه‌هایی که تا جلوی گوش، زیر لاله گوش و پشت گوش امتداد دارند ایجاد کند. اگر هم بخواهید که لیفت خط فک نیز داشته باشید، جراح باید زیر چانه را برش بدهد.  سپس جراح باید پوست اضافی صورت را بردارد. آن‌گاه پوست باقی مانده را به عقب و بالا بکشد و آن را در موقعیت جدید خود بخیه بزند. گاهی اوقات هم نیاز است که جراح، چربی و بافت صورت را مجدداً توزیع کرده یا آن را به صورت، اضافه کند. در نهایت، جراح باید صورت را پانسمان کند تا کبودی و تورم به حداقل برسد. لیفت صورت (جراحی) معمولاً ۲ تا ۳ ساعت طول می‌کشد و بیشتر افراد باید یک شب در بیمارستان بمانند.

بهترین جراح لیفت صورت

بیشتر بخوانید: سلبریتی‌هایی که از پیر شدن ترسی ندارند

کاندیدای مناسب جراحی لیفت صورت

انجام لیفت صورت یک تصمیم کاملاً شخصی است. در واقع، شما باید این کار را برای خودتان انجام دهید، نه برای برآورده کردن خواسته‌های دیگران یا تلاش برای مطابقت با استانداردهای زیبایی! با در نظر گرفتن این مسئله، کاندیداهای خوب برای لیفت صورت عبارتند از:

افراد سالمی که هیچ مشکلی نداشته باشند که بتواند روند بهبودی را مختل کند. افرادی که سیگار نمی‌کشند. افرادی که دیدگاه مثبت و انتظارات واقع بینانه دارند. 

هزینه جراحی لیفت صورت

بیشتر بخوانید: کاندید مناسب جراحی زیبایی صورت

اقدامات پیش از لیفت صورت (جراحی)

وقتی برای جراحی لیفت صورت آماده می‌شوید، باید:

آزمایش‌ها و ارزیابی‌های پزشکی لازم را انجام دهید. داروهای خاص مصرف کنید یا مصرف داروهای فعلی خود را به دستور پزشک تغییر دهید.  محصولات خاصی را قبل از عمل روی پوست صورت خود بمالید. سیگار نکشید.  از مصرف آسپرین، داروهای ضد التهاب و مکمل‌های گیاهی خودداری کنید. (زیرا باعث افزایش خونریزی و کبودی می‌شوند.)

هزینه لیفت صورت

بیشتر بخوانید: جراحی زیبایی و لیفت صورت

عوارض و خطرات احتمالی عمل لیفت صورت

عوارض لیفت صورت عبارتند از:

پف کردن و سفت و بی حس شدن صورت به مدت چند هفته یا چند ماه کبود شدن موقت گونه‌ها که کم کم با نیروی جاذبه به سمت پایین گردن حرکت می‌کند. جای زخم یا اسکار که ممکن است محو شوند، اما کاملاً ناپدید نمی‌شوند. برآمدگی خط مو یا سوزش کناره‌ها

خطرات لیفت صورت (جراحی) نیز عبارتند از:

تجمع خون در زیر پوست (هماتوم) آسیب عصبی و از دست دادن حس یا حرکت در صورت نامتقارن شدن ویژگی‌های صورت، از جمله موقعیت لاله گوش ریزش مو یا کاهش کوچک اما دائمی در رشد موهای اطراف اسکار ایجاد شدن زخم‌های ضخیم و آشکار 

بیشتر بخوانید: بهترین کاندیدای جوانسازی پوست

علاوه بر موارد گفته شده، باید خطرات معمول هر عمل را نیز در نظر بگیرید که عبارتند از:

خونریزی بیش از حد ایجاد لخته خون در رگ‌ها عفونت واکنش آلرژیک به ماده بیهوشی

جراح شما باید قبل از عمل در مورد احتمال هر کدام از این خطرات و عوارض با شما صحبت کند و راه‌های درمان آن‌ها را نیز بگوید. علاوه بر این، ممکن است بعد از عمل احساس کنید به نتیجه‌ای که می‌خواستید، نرسیدید و به یک عمل دیگر نیاز دارید. 

عوارض لیفت صورت

بیشتر بخوانید: تفاوت ماندگاری لیفت‌های جراحی صورت و لیفت با نخ

مراقبت‌های بعد از جراحی لیفت صورت

بهبودی کامل پس از لیفت صورت حدود ۲ تا ۴ هفته طول می‌کشد.

بهبودی کامل پس از لیفت صورت حدود ۲ تا ۴ هفته طول می‌کشد که شما باید این مدت را استراحت کنید و از سر کار خود مرخصی بگیرید. صورت شما حداقل به مدت ۲ هفته کبود خواهد بود و از این گذشته، ممکن است ۶ تا ۹ ماه طول بکشد تا اثر کامل لیفت صورت را بالاخره مشاهده کنید. مراقبت‌های مهم بعد از لیفت صورت (جراحی) عبارتند از:

بیشتر بخوانید: انواع روش های جوانسازی پوست

تا چند روز پس از عمل نباید رانندگی کنید. در ۲ روز اول بعد از عمل نیز از دوش گرفتن و خیس کردن بانداژ خود صرف نظر کنید و حداقل به مدت ۲ هفته از فعالیت‌های شدید، سونا و ماساژ دور باشید.  در حین استراحت به مدت چند روز، سر خود را با بالش بالا نگه دارید تا تورم کاهش یابد. بعد از حدود یک هفته، به پزشک مراجعه کنید تا بخیه‌هایتان را بکشد. (مگر این‌که بخیه‌های قابل حل داشته باشید.) پس از چند هفته نیز باید کبودی، اسکار و قرمزی صورت شما محو شده باشد.

در نهایت هم همان‌طور که گفتیم، پس از ۶ تا ۹ ماه باید اثر کامل لیفت صورت (جراحی) خود را ببینید.

لیفت صورت

بیشتر بخوانید: مراقبت بعد از تزریق ژل

هزینه جراحی لیفت صورت

هزینه لیفت صورت (جراحی) می‌تواند از کلینیکی به کلینیک دیگر و بسته به وسعت عمل شما بسیار متفاوت باشد. هم‌چنین باید هزینه مشاوره یا مراقبت‌های بعدی که ممکن است لازم شوند را نیز در نظر بگیرید.
پس طبیعی است که ما هم نتوانیم قیمت مشخصی را پیش شما عنوان کنیم. هر چند که توصیه می‌کنیم به بهترین جراح لیفت صورت مراجعه کرده و مورد خود را بررسی کنید تا به قیمت دقیق برسید. 

جراحی لیفت صورت

بیشتر بخوانید: سلبریتی‌هایی که عمل زیبایی ناموفق داشته‌اند!

کلام آخر

لیفت صورت (جراحی) نوعی عمل زیبایی است که به قصد بالا کشیدن پوست و صاف کردن چین و چروک‌های آن انجام می‌شود. البته لیفت صورت نیز مانند سایر روش‌های زیبایی با عوارض و خطراتی همراه است که باید قبل از تصمیم گیری در مورد آن‌ها فکر کنید. با این حال، با مراجعه به یک پزشک و جراح خوب می‌توانید نگرانی‌های کمتری داشته باشید و به آرزوی خود، یعنی جوانسازی صورت برسید. 

به کلینیک نی نی بان سر بزنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیفت صورت (جراحی)، از روش انجام تا هزینه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..